Jos sinulla on monta eri asiaa tehtävänä, aloitatko miellyttävimmästä vai epämiellyttävimmästä puuhasta?

Minulla on tapana hoitaa keljuimmat hommat aina ensin alta pois.

Avainsanat: hommat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 00:47

Keljuimmat heti pois, näin pääsen normaaliin työrytmiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 21:51

Samalla tyylillä kanssasi menen, keljuin pois ensin, niin pääsee sitten vaikka loppailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 22:28

kokemuksesta olen huomannut että usein suoritusjärjestykseen löytyy muita painavampia syitä kuin homman mielyttävyys/epämielyttävyys, niinpä en yleensä sitä puolta paljoakaan mieti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 08:19

E edes katso asioita eli tehtäviä tuolta kannalta, en luokittele miellyttäviin ja epämiellyttäviin. Ei niitä omalla sektorillani taida ollakaan kun ei tule mieleen.
Työhöni kuuluu paljon henkilökontakteja ja opetusta/opastusta mutta maanantai on päivä jolloin en lähesty ketään vaikeissa asioissa, maanantaina aika moni on huomioideni mukaan aika äreä jostain sysytä ja silloinhan ei asiat edisty.
Yksityisellä sektorilla lähes sama toimintatapa ja jos kotikentällä jokin asia on vaikea eli en omaa tarvittavaa tietotaitoa, delegoin asian (miehelle!).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:16

Varmaankin ne mukavimmat asiat teen sitten viimeiseksi jos nyt töitään voi edes sillai järjestellä. Joskus pitää tehdä koko ajan niitä ei välttämättä oikein kivoja asioita. Ne vaan pitää hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:28

Kaikkihan ne mukavimmat valkkaa jos voi. Mutta ne epämiellyttävätkin tulee sieltä esiin.Minkä taakseen jättää sen eestään löytää, on hyvä sanonta.Kaikki mitä tehtävä on täytyy tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:55

minulla on monta hommaa yhtä aikaa teon alla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 14:57

Härkää sarvista ja hommat hoitoon,viis mieltymyksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 15:35

Koko aamupäivä rehkitty miehen kanssa oikein urakalla, siin ei mennä kuin huone kerrallaan oli miellyttävää tai ei..
Odotamme uusia huonekaluja (jotka tulevat tänään, noin tunnin päästä ensimmäiset) joten haluaa niille puhtaat paikat.
Miehelläni urakkaa riittää iltamyöhään kun kokoaa nuo muutamat tuotteet.. Sohvista onneksi uupuu vain jalat joten niiden kokoaminen helpotus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 16:37

Kenkuimmat hommat hoidetaan ensin alta veks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 18:09

Kyllä tapana on lähteä siintä haasteellisemmasta päästä. Sen jälkeen hommat vain helpottuu. Tosin haasteita tulee aina uusia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 19:26

Lista tehtävistä. Siitä sitten vaan järjestyksessä yritän tehdä.Joskus onnistuu, joskus ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:02

Aikomus on aina tehdä se epämiellyttävin ensimmäiseksi, mutta aika usein käy niin että se tuleekin siirrettyä huomiselle tai peräti hamaan tulevaisuuteen.