Näytetäänkö Suomessa drive in elokuvia? USA ssa joskun kävin. Äänen sai tolpasta auton vierestä.

Avainsanat: drive-in elokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 22:41

kokeiltu on aina silloin tällöin, vähän huonoilla tuloksilla

Espoossa on myös aiemmin esitetty ulkoilmaelokuvia. Drive-in-movies-kokeilu kesti muutaman päivän vuonna 1964. Vantaalla samaa kokeiltiin Autokino-teatterissa muutamaa vuotta myöhemmin, mutta kokeilu jäi sielläkin kovin lyhyeksi.

ja taas yritetään

www.aamulehti.fi/uutiset/kul...9415.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 10:07

Ovatkin viisaat vastanneet! Keväällä kävin ajelemassa Amerikan Raitti elokuvan tekomaisemia Floridassa. Sekin on tullut muistaakseni jo televisiostakin.

fi.wikipedia.org/wiki/Ameriikan_raitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 11:12

Onnen päivät kun aikanaan tuli telkkarista niin siinähän ne nuoretparit menivät aina drive in -elokuviin. tosin eivät elokuvasta varmaan nähneet kuin alku- ja lopputekstit kun keskittyivät lähinnä pussailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 21:44

Pääkaupunkiseudullehan noita ainakin kaavaillaan.