kuka laulaa Paul Ankan Diana kappaleen suomeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 20:27

Varmaan minikin, mutta Miss Suomi 1958 ja saman vuoden Miss Eurooppa kisan 4. perintöprinsessa Pirko Mannolan levylaulajan ura alkoi kun meni Levytukulle koelauluun ja lauloi Paul Ankan Dianan.

Lisätty: 08.09.2008 - 20:33

Siis ei 'minikin' (se on mun kissai nimi) vaan; monikin, piti sanomani. taa nolona tääl, taian mennä tutimaa´....

Lisätty: 08.09.2008 - 21:23

Nyhä ma vasta muistinkii, et Lasse Liemola laulo Paul Ankan (58) Diana -kappaleen kans, kaipa ne johonkin levyllekin sen on väsänneet?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 20:37

alla on diana kappale suomennettuna (diana lyrics) haku sanalla. mut suomeksi laulanutta en tiiä, taitaa tuo jonin13 olla aika oikeassa tuossa yllä.

Olen niin nuori ja olet niin vanha
This, my darling, I've been told Tämä, my darling, olen jo kertonut
I don't care just what they say Minua ei kiinnosta, mitä he sanovat
'Cause forever I will pray 'Cause forever I on rukoile
You and I will be as free Sinä ja minä tulee vapaaksi
As the birds up in the trees Koska lintujen esiin puut
Oh, please stay by me, Diana Oh, please stay minun, Diana

Thrills I get when you hold me close Thrills saan, kun pidätte minua lähellä
Oh, my darling, you're the most Oh, my darling, olet kaikkein
I love you but do you love me Minä rakastan sinua, mutta sinulla Love Me
Oh, Diana, can't you see Oh, Diana, ei voi näet
I love you with all my heart Minä rakastan sinua koko sydämestäni
And I hope we will never part Ja toivon, että emme koskaan tule osa
Oh, please stay with me, Diana Oh, please stay with me, Diana

Oh, my darlin', oh, my lover Oh, my darlin ', Oh, my lover
Tell me that there is no other Kerro minulle, että ei ole muuta
I love you with my heart Minä rakastan sinua, sydämeni
Oh-oh, oh-oh, oh-oh Oh-oh, oh-oh, oh-oh
Only you can take my heart Vain sinä voit toteuttaa sydämeni
Only you can tear it apart Vain sinä voit tear se erilleen
When you hold me in your loving arms Kun Hold me in your rakastava aseiden
I can feel you giving all your charms Voin tuntuu, että kaikki charms
Hold me, darling, ho-ho hold me tight Hold me, darling, ho-ho Hold me tight
Squeeze me baby with-a all your might Purista minulle lapsi-a kaikki voisivat
Oh, please stay with me, Diana Oh, please stay with me, Diana
Oh, please, Diana Oh, please, Diana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 21:10

Mikäli muistikuva on oikea, ei kyseistä kappaletta ole levytetty suomeksi. Aivan varma asiasta en kuitenkaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 21:56

Lasse Liemola on levyttänyt "Dianan" Columbia levy-yhtiölle. ( Columbia MY 39), Pomus. netistä löydät laulajan koko biografian.

Lähteet:
www.pomus.net

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:31

Lasse Liemola.(seurusteli aikoinaan tätini kanssa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 23:20

joka poikahan sitä on hoilotellut, Lasse levytti ja sen takia suomenkielisestä versiosta ei ikinä tullut mitään isoa hittiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2008 - 18:43

Kyllä minulle on eniten jäänyt mieleen Tapani Kansan versio kappaleesta Diana, joka on Tapsan levyllä "Rokkivaari Hotanen" B-puolella toisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:26

suom. sanat mauno maunola kai.. :D

Lähteet:
musiikin kirja