Glenn Miller

Vilnassa esiintyy Glenn Miller, orkestereineen.
Nimi on tuttu, mitähän ikäluokkaa on itse Miller jos on mukana ylipäätään.
Sattuu samalle lauantaipäivälle jolloin menemme Vilnaan.
Lähempiä tietoja kiitos.

Lisätty: 18.08.2010 - 10:40

Niin ajatettelinkin että itse olisi "metusalemin ikäinen". Konsertti on kait eri esiintyjien kooste ja esitetään Millerin musiikkia.

Lisätty: 18.08.2010 - 12:53

Kiitos viesteistä, kyllä me jokin Miller-konsertti sieltä löydetään.... Liettuassa on paljon musiikki-ihmisiä...kyllä siellä yksi tällainenkni konsertti saadaan aikaan. Moonligt serenade on Millerin tunnetuin kappale.

Avainsanat: matkailua musiikkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 10:14

ei varmasti ole se Glenn Miller mukana

Alton Glenn Miller (1. maaliskuuta 1904 – 15. joulukuuta 1944) oli yhdysvaltalainen orkesterinjohtaja, säveltäjä ja pasunisti.

kuuluisan muusikon,säveltäjän ja orkesterinjohtajan nimeä kantavia ja musiikkia soittavia orkestereita sen sijaan on riittänyt näihin päiviin

aitoa ja alkuperäistä siinä on vain musiikki ( jos hyvin käy )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 11:27

Kyllä Wikipedia tietää

fi.wikipedia.org/wiki/Glenn_Miller

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 11:40

ammuttiin alas jo toisen maailmansodan aikana, tuskinpa enää saapuu Vilnaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 12:45

Ehkä kuuluisin Glen Millerin kappaleista on "Moonlight Serenade". Jazz-musuukin legendoja. Taitaa Vilnassa olla joku hänen musiikkinsa tulkitsija paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 13:36

Miullaki on kysseisen herran mussiikkia hyllyssä muutaman CD:n verran ja oishan tuo ollu ihanata kuulla häntä livenä, mutta jospa sitä sitte ku hänet "tappaa" tuolla pilivien piällä..

Tunnen kyllä samalla sukunimellä olevan naisen täällä Suomessa, ihan on suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 15:02

Aah, se Moonlight serenade on aivan ihana kappale...nuoruus tulee mieleen. Toivottavasti on hieno konsertti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2010 - 18:16

Tuossa miehestä tietoa:
fi.wikipedia.org/wiki/Glenn_Miller

Unohtui toivottaa hyvää matkaa sinne ja käyhän "miestä" moikkaamassa.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 21:18

Ehkäpä siellä kuitenkin Kuutamoserenadia pääset kuuntelemaan. Oikein mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:26

Alton Glenn Miller (1. maaliskuuta 1904 – 15. joulukuuta 1944) oli yhdysvaltalainen orkesterinjohtaja, säveltäjä ja pasunisti. Millerin big band oli swing-kauden suosituimpia orkestereita. Hänen kuuluisimpia sävellyksiään ovat mm. "Pennsylvania 6–5000", "American Patrol", "In the Mood" ja "Moonlight Serenade".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2010 - 22:08

Se lentokone, jossa muusikko, orkesterinjohtaja, säveltäjä Glenn Miller matkusti katosi toisen maailmansodan aikana jossain Englannin Kanaalin yllä. Konetta - eikä siis Milleriäkään - ei koskaan löydetty. Mutta musiikki elää!