Kenen tykönä ukkonen vieraili ja satoiko.

Katselin 23 kun salamat oli pitkiä ja valo loisti ,mutta meiltä aika kaukana.Oli hivenen kastellut maata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 08:28

Ukkonen jyrähteli jossain kaukana. Viime yön aikana on satanut 6 mm. Ei maa edes kunnolla kastunut. Saisi se sataa enemmänkin. Vielä hieman tihuuttaa ja illansuussa ennusteen mukaan lakkaa. Lämmintä kuitenkin on 17,6 astetta. Airiston reunalla Turun saaristossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2010 - 08:27

Ei täällä ukkostanut ole , mutta vettä vähän satoi ja varmaan tulee vielä lisääkin tänään sadekuuroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 08:57

Kuulema ukkonen jyrys,minä nukuin sikeesti.Vettä tuli 35mm,eniten koko tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 09:08

Voi jermu, että minua ottaa päähän, kun en pääse koskann kirjoittamaan Teille, että nyt oli se kova pamaus ja ukko(nen) oli hirveän pahalla päällä. Akan ja lapset ajoi sateeseen.
Mutta kait Keuruu on vieraslistan loppupäässä, joten ei vielä kovin penseitä olla.
Ei ole oikein keskustan päälle päässyt kolistelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 09:34

satoi koko yön mutta ukkoset menivät senverran taas ohi että vain jyrinää kuului

(aamusella valkeni 'normaali' kesäpäivä + 16 C , täysin pilvistä, vesisadetta )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 09:44

Tuosta ne tiedot löytyy: www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt
Keskeltä alhaalta Fulscreen klikaten nakyy paremmin. En kuullut jyrinöitä kun meillä kuorssattiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 10:26

Eipä ole nyt ollut tietoakaan täällä jämsänkoskella ukkosesta.Yksi kunno ukonilma ollut ja mennyt tästä päältä.Saa nahdä tuleeko niitä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 11:48

Ei ukkostanut mutta aamulla satoi kaatamalla, ei enää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 13:07

Täällä missä minä asun ei ukkonen yrittänyt kutsumatta ja väkisin (ärjyen, nurkkapieliä paukutellen sekä tulikipinöitä viskellen) sisälle. Täällä ei edes satanut, ei pisaran pisaraakasan koko eilispäivänä. Tämä keskiviikkopäiväkin on pysynyt auringoisena ja sopivan lämpimänä ainakin tähän kello yhteen saakka joten olemme täällä vissiin onnettaren suosikkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 14:40

Tanskassa tuli kaikkien aikojen sateet tiistaina 17 pv, autoja hukkui moottoritiellä ja alikäytävät täyttyi vedellä. Ruotsin Trelleborgissa myös.
Katso amatöörivideo: nyhederne.tv2.dk/article/32944025/
Uutiset: nyhederne.tv2.dk/list/catego...land/?menu

Lisätty: 19.08.2010 - 00:32

Eikä Suomen-TV kertonut naapurimaiden tilanteesta juuri mitään, kertoi kyllä tarkkaan montako on kuollut Irakissa ja pääministerin tyhjät höpötykset (tyypillistä).
Voi että ärsyttää nuo Suomen-TV:n uutiset ja uutisvalinnat, eniten on "kulttuuria" ja politiikkojen tyhjiä puheita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 14:47

ei ole jyrissyt eikä satanut kuin viimeksi lauantaina 14pv.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 17:19

sopivasti eilen ehin nurtsin leikata, ennen kuin siitä noin tunnin päästä alkoi sataan, jossain vaiheessa myös leiskui taivaalla ja kaukana hieman jyrähteli... ihana ilta istuskella patiolla, tänään pilvistä. viel ei oo satanunna, just kävin saunan laittaan tuleen ja meen sinne hetkoseks lämmitteleen, onneks on tää lomaviikko menossa:)

Lähteet:
hesa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2010 - 18:12

Näillä nurkilla oli hyvin seesteinen yö. Ei tullut taivaalta ukkoja eikä akkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 20:33

ollaan säästytty myrskyiltä, mutta pohjoisemmassa eteläkarjalassa lunastellaan autoja ja korjaamot on ylityöllistettyjä puhumattakaan muista tuhoista. Satanut on mutta pikku kuuroja. Erittäin kuivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 21:10

Täällä Keski-Suomessa ei ole viime päivinä ukkostanut eikä satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:29

Tämä viikko on meilläpäin ollut kaunista säätä, mutta hyvin kylmää aamuisian. Ukkostanut eikä salamoinut ole.