Onko kotonasi kristallikruunu ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2010 - 21:05

On kruunuja ja perintönä saatuja oikein suuria.Mummi sanoi että muista vaalia niitä kun maksoivat omaisuuden. Minähän lupasin.

Kysyjän kommentti

Perintöjä on vaalittava, vanhemmat ovat ainakin niitä arvostaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2010 - 10:08

parikin ... mutta syy ei ole minun ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 10:09

On, katso linkki; jumppis.blogspot.com/2003/06...vassa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2010 - 10:47

Ei ole sellainen koti että niin kaunis kapistus kalustukseen sopisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 11:10

Minulla on olohuoneessa niitä 3 kappaletta ja makuuhuoneessa 1 kappale ja kristallilampetteja 4 kappaletta, ovat 2 kristallikruunun kanssa yhteensopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 13:08

Ei ole eikä tule koskaan olemaan, sillä kukaan meistä ei pidä niistä niin paljoa, että haluaismme sellaisen kotiimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 13:44

en diggaa kristallikruunuja,
eikä ne meidän pelkistettyyn ja kodikkaaseen huusholliin sopisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 14:59

Edellisestä kodista jäi sellainen nykyaikainen versio, mutta jouduin laittamaan sen ullakolle, sillä uudessa kodissa valokiskot ja spotit valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 15:54

on , mutta laatikossa kauniisti tallessa .. joskus aikoinaan niin kyllästyin niitä prismoja pitämään puhtaina , et en ole moista puhdistus urakkaa kaivannut ,jot jos joskus se kelpais vaix lapsille tai heidän lapsille , niin saapi hakea pois .. mut itse en sitä kattooni kaipaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 16:25

Tällä hetkellä ei ole. Yksi putosi ja särkyi. Keräsin siitä kristallipisarat talteen, laitoin siimaan kiinni ja nyt niitä pisaroita riippuu pihapihlajan oksilla sekä kaariportissa. Kimaltelevat kauniisti auringossa, tuulessa, sateessa ja talvellakin. Kivat koristeet niistä sai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 17:43

Ei ole, muuten vaan vanhoja huutokaupoista ja antiikkiliikkeistä ostettuja valaisimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 17:49

Täällä mailla olohuoneessa on kristallikruunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 18:13

Eipä ole mummelin huusholliin kristallia päässyt kertymään, tai sitten olen ne huikentelevaisen elämäntapani vuoksi vienyt vuosia sitten kaniin. Ei kait ne sinne enään kelpaisikaan.
Vaatimattoman lyhdyn tuikeessa tanssahtelen ja laulan Irwinin laulua"linnoissa herrojen taas juhlitaan".
Oikein kuin ajattelen, niin ne minun kirstallivalaisemeni voisitkin olla siellä.
Täytyy tihrata seuraavar itsenäissypäivän juhlat, jos vaikka tuntomerkki osuisi silmään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 18:46

Oli vuosikymmeniä kunne se laitettiin kiertoon, puhdistus epätoivoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 19:28

Onhan niitä muutamia. Mamma niitä joskus työkseen sitoi, kiillotti ja rakensi. Työn tuloksia on riittämiin. Itsellä ei oo niin väliä juuuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 21:59

Oli jokin aikaa sitten joka huoneessa paitsi kylpyhuoneessa..
Olen myynyt kaikki paitsi yhden joka roikkuu olohuoneeni katossa...
Silloin kun nuo kynttilälamppujen myyntiä lopeteltiin niin peljästyin niin paljon että myin nuo pois..
Ja täytyy sanoa että ei nämä energia lamput ole niin kauniita ilman niitä vanhoja kynttilälamppuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 17:19

On olohuoneen katossa yksi, sekä seinässä kristallilampetti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:50

Ei minulla ei ole. Mutta kauniita ovat.