kun sinulla on tosi kova jano millä tyrehdytät janosi?

mie juon vettä pieneen sekä isoon janoon, miun mielestä vesi vie janon menessään. jos vaikka limua jois niin tuntuu että jano senkun jatkuu, ei auta ainakaan miun janon viemiseen. : )

Avainsanat: jano juoda

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 20:27

kotikalja suvihelteellä on parasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 19:03

Vesi, limuja en juo muutenkaan paitsi mixerinä. Jossain vaiheessa oli janojuomana kotikalja, nykyään sekin maistuu liian makealta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:11

Raikas, kylmä vesi on parasta kun on kova jano. Pienempään janoon tulee helpommin juotua jotain mehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:14

Ehdottomasti kivennäisvettä, sen suolat pitävät aineenvaihdunnan tasapainossa ja hapot huolehtivat vatsan hyvinvoinnista ja vesi saa janon kuriin. Ehdoton juoma esim. kuumalla kun hikoilee ja menettää nesteen lisäksi suoloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:19

vettä.. siis oikeen kylmää ja raikasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:48

Kesällä oikein kylmä piimä vie janon tunteen mulla (täyttää samalla vatsaa, eikä niin hinku syömisen perään), talvella, hmmm... täytyypä miettii....kylmä vesi, jota nyt ei saa ainakaan hesas kun se Päijänne-jutksa on meneillään, vaik laskis kuinka hanast, no voiphan sitä laittaa jääkaappiin kylmenee sit, et silleen tääl tä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:14

Vedellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:37

Juon vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 18:04

oikein kova jano sammuu yksi olut ja päälle vettä olen kokenut sen montakertaa ja aina jano lähtee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 11:01

Vedellä.