Mikä oli saunomisen MM-kilpailun pääpalkinto arvoltaan ???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 18:32

ei kovinkaan kummoinen, samaa luokkaa kuin jossain bingo-iltamissa

"Mäkiniemen mukaan hänellä ei ole tämän vuoden palkinnoista vielä varmaa tietoa, mutta perinteisesti ne ovat olleet pokaali, saunakiuas ja lahjakortteja."

www.iltalehti.fi/uutiset/201...0_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 19:09

Henkikulta ja tärkeintähän ei ole voitto vaan palkinto, sen saavat yleensä kalasaalittakin jääneet pilkkijätkin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:33

www.uusisuomi.fi/ulkomaat/98...maailmalla

Se on yksi lysti mikä palkinto oli, koska henki piti heittää menemään ja viel vereslihalle asti, ei mikään palkinto korvaa henkikultaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:13

Tässä MM-kilpailussa palkinto oli hiukka liian kallis, tosipaikan tullen elämä on meille jokaiselle arvokas
palkinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 22:02

Mielestäni palkintoa ei pitäisi jakaa ollenkaan. Palkinnon saadakseen pitää omin jaloin poistua viimeisenä saunasta ja nythän nämä kaksi viimeisenä saunaan jäänyttä diskattiin, koska kumpikaan ei kyennyt enää omin voimin pois. Palkinnon saa kai sitten komanneksi viimeisenä saunasta lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.08.2010 - 10:36

Oliko palkinto sen arvoinen, ihmishengen vaativassa lajissa. Jokainenhan sinne omasta halustaan menee ja jos siitä pienestäkin palkinnosta hyvä mieli tulee, niin siitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 21:31

Taisi se tämänvuotisen saunomisen MM-kilpailun pääpalkinto olla ( lahjakorttien, kiukaan ja pokaalin sijaan) hengissä ja vammoitta vaarallisesta kisasta selviäminen ja arvoltaan kultaakin kalliimpi.