Mikä on Suomen nopein poliisiauto?

Avainsanat: tm-50 vuotta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 17:43

eläkkeellehän jo joutunut se auto:
tekniikanmaailma.fi/uutiset/...elakkeelle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 19:21

Etumatkaa nopealle poliisiautolle:

Kaksi liikkuvan poliisin miestä oli partiomatkalla. Tiellä ajoi auto melkoista vauhtia, jolloin poliisi pani pillit päälle ja pysäytti auton. Sen kuljettajan viereinen ovi avautui, ja sieltä lähti mies juoksemaan kohti metsää hirvittävää vauhtia.
- Pysypä paikallasi, haemme ensin tuon pakenijan, sanoivat poliisit kuljettajalle ja säntäsivät pakoon juosseen perään.
He saavuttivat miehen puolen kilometrin päässä pellolla, mutta samalla poliisien pysäyttämä auto kaasutti ja häipyi paikalta. Poliisin pidättämä mies näytti paperinsa ja sanoi:
- Anteeksi että juoksutin teitä. En ymmärrä miksi lähditte minun perääni, vaikka minulla oli vain kova pissahätä ja halusin päästä tarpeilleni.
Poliisit tutkivat miehen paperit, ja ne olivat täysin kunnossa. He ihmettelivät, mikä miehen oli saanut juoksemaan karkuun.
- No kun tuo kuski oli niin kännissä, niin ajattelin antaa hänelle vähän etumatkaa paeta paikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:21

Tässähän tuo on...

www.uusisuomi.fi/kotimaa/511...atso-video