miespari saa kaksoset?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...;pos=no-tu

gon govil ott ni goirasgi poiggi

Avainsanat: jo on aikoihin eletty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2010 - 19:17

Minun ajatusmaailmaan tuollainen ei sovi. Tehköön silti mitä haluavat.

Kysyjän kommentti

mitenkähän rintaruokinta järjestyy?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 16:29

kumpikahan lienee se isä sitten, vai onkohan joku cocktail tehty ja myöhemmin saa tietää dna-testillä, tai sitten vanhalla menetelmällä vuorotellen aikaansaadut kaksoset.
mutta onhan sitä naispareillakin lapsia, liekö silloin pankissa käyty vai luonnonmenetelmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 16:32

nykyään on tapana ulkoistaa kaikenlaisia hommia joita ennen tehtiin omalla porukalla, tässä yksi esimerkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 18:26

Isä(t) kaksosille löytyy, mutta äiti puuttuu. Mitä sitten? En itse perustaisi koskaan homoperhettä , mutta jos joku niin haluaa niin perustakoon. Meillä kellään ei ole oikeutta tuomita näin toimivia. Ainoa mihin meillä on oikeus on toivoa, että isät ja äidit osaisivat kasvattaa lapsensa olemaan, toisten toiveista piittaamatta, se mitä he itse haluavat: hetero, tai homo sekä hyväksymään muidenkin päätökset ketään tuomitsematta. Jolle kaikkien maailman lasten Isät ja äidit tähän kykenen lapsien saattaminen cocktaililla, tai ilman, töitä ulkoistaen, tai ulkoistamatta on väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:20

No nythän tuo on laillista, itse kyllä katson ettei ole soveliasta koska lapset ottavat vanhemmistaan mallia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:17

Kuuluisuuttahan saa näinkin. toivotaan , että isänrakkaus kasvaisi sitä mukaan kuin lapsikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:47

Kun oikein koville ottaa niin koiraskin poikii. Tässä tapauksessa ottaa sitten todella koville, kun koiras ihan kaksosia pukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 10:16

Tuo homoilu ja kaikki siihen liittyvä tunkee läpi kaikkialta. Miksi pitää aina vauhkota kaikesta, sitä en ymmärrä. Homoilu tympäännyttää ja aikaansaa vastakkaisen reaktion mitä ne itse haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 17:41

Ihminen nyt vaan on sellainen, kun on.Katselin kerran dokumentin, missä kaksi homomiestä tosiaan saivat kuin saivatkin lapsen. Hyvin tunteisiin vetoava kuva. Miehet saivat osallistua oman lapsensa syntymään koko ajan olemalla läsnä.Kaikki tapahtui laillisesti. Nainen, joka synnytti lapsen oli oman miehensä kanssa sopinut tästä kohdunvuokrauksesta.Homomiehet luovuttivat spermaa, joka istutettiin tähän naiseen.Raskaus sujui hyvin.Lapsi syntyi.
Kyllä tämä lapsi sai varmaan hyvän kodin.Paljon rakastavia sukulaisia.
Miehet olivat opetelleet kaiken mahdollisen lapsenhoidosta sekä hankkineet kotiinsa kaikki tarvittavat tavarat ja asiat.
Molemmat miehet olivat töissä ja tienasivat hyvin.Kumpikin osallistui lapsenhoitoon tasapuolisesti.Kaikki kunnossa.