Pitää virittäytyä tunnelmaan pikku hiljaa...pitääkö kukaan Souvareista?

Lisätty: 16.08.2010 - 16:02

www.youtube.com/watch?v=Io3h...re=related
www.youtube.com/watch?v=Kf3k...re=related

Lisätty: 16.08.2010 - 17:02

Kyllä kait he keikkailevat edelleenkin ja soittavat sellaista tanssittavaa musiikkia. Lasse Hoikalla on kultavaltaus Ivalojoen tienoilla...lienee vieläkin joten eipä sitä tiedä vaikka vaskoolit kolahtaisivat parin viikon päästä.

Avainsanat: kutsuu lappi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 19:38

Olen ollut siellä Laaninhovisssa katsomasssa Souvareita ja hieman ranssinutkin. Kyllä Souvarien musiikkia kuunnellaa Lapin viikon aikana runsain määrin. Oma suosikkini on Lumiperhonen. Onhan lähes koko Souvarien tuotanto tässä tietokoneessakin. Kuuntelen kyllä usein.

Kysyjän kommentti

Oih ja voih. Lumiperhonen on minunkin suosikkini ja siihen kappaleeseen liittyy paljon muistoja. Viikon päästä olen juuri Saariselällä tähän aikaan. Kiitos sinulle vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 16:23

ennenvanhaan Souvarit ruukas soitella Laanihovis Saariselällä,
nyt se paikka muuttanut omistajaa, vieläköhän Souvarit soittaa siellä.
www.laanihovi.net/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 16:46

no souvareista en paljoa tiedä enkä osaa sen isommin digata,

mutta hetken jo peljästyin kun pikalukutekniikkani taas heitti pikku härön ja ensiymmärryksellä kysymyksesi kuulosti ihan kuin olisit virittäytymässä pikkujoulu tunnelmaan

... onneksi ei sentään vastahan me niistä nimppareista selvittiin ...

taitaa olla päikkäreiden aika

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 17:56

Kyllä maar he keikkailevat ja soittavat pelkästään omia kappaleitaan keikoilla. Mutta kuunneltavan hyvää musiikkia heillä on. Itse pidän ja kovasti, eritoten kappaleesta Kadotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:17

Souvarit ovat todella hyviä, kuuntelen todella mielelläni ja siitä varmaan saa kipinän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:27

Aina alkaa tanssijalkaa kutkuttaa,kun kuuntelee Souvareita..musiikia minun makuun..ihanaa tanssimusiikkia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:36

Souvarit ovat taakse jäänyttä elämää minulla. Ei ettehän vain luule , että en tanssimusiikista pidä, kyllä pidän, mutta on vain jokunen artisti enään jäljellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:48

Enpä oikein osaa sanoa että pidänkö, kun en muista yhtään heidän kappaletta kuulleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 22:31

Nyt vasta olen alkanut dikkaamaan souvareita.On tosi ihanaa tunteellista musiikkia.Jalka keikkuu heti ja päässä surraa.Menisin katsastaan paikanpäälle jos olisivat täälläpäin jossan.Tulee hyvä fiilis.Hullaannun kun pikku kimuli konsanaan.

Lisätty: 16.08.2010 - 22:33

Taitaapi jo selkäkin taasen pikkuhiljaa parantua. Huomaako sen tosta kirjoituksestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 17:51

Kyllä,maar Souvarit on edelleen JEEEES!Tuli vain mieleeni kun Teneriffalle piti tässä mennä,mutta kyllä Lappikin kutsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 21:23

Souvarit ei kolahda tajuntaani muuta kuin lavatansseissa ja niissäkin vain kun kutsu Souvarien tahdittamiin ilotteluihin on tullut henkilötä jolle en ole halunnut sanoa ei kiitos, en lähde pistämään jalalla koreasti perunajauhoitetulle parketille. Musiikkimakuni on kallelaan vähän toisenlaiseen suuntaan kuin noiden Souvarien. Siitä johtunee, että musiikkiäänitteitteni joukossa ei oe ainuttakaan Souvarin kipaletta, tai edes niiden tahdinpuolikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 10:07

En tiedä niistä mitään... eli en osaa myöskään pitää. Jos ovat joitain jenkkaajia tai humppaajia, en kyllä pitäisikään. Musiikkimakuni on klassisen puolella tai sitten korkeatasopisen viihteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2010 - 11:37

Musiikkimakuni on hyvin alkeellinen ja ala-arvoinen, ehkä juuri siksi en ole syttynyt Suovareihinkaan ... tyydyn matalatasoisempaan viihteeseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:54

Kyllä pidän.