Maria <[email protected]> Mikä on tämä palvelu joka väittää minun voittaneen rahaa, mutta mihin ei mitenkään saa vastattua ???

Tämä palvelu vainoaa minua, enkä ole saanut sitä pois luukku.comista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 16:39

mulla on luukku sellaisena sivupostikonttorina, pienellä vaivannäöllä sen sai ihan siistiksi jutuksi, keskimäärin alle neljä 'viagraa' tms. viikossa

tuo '[email protected]' on sellainen sähköpostiosoitteiden välittäjä, myy sitä erilaisille mainostajille suruttomasti ja jos siihen erehdyt vastaimelemaan (esim. 'voita vuoden Daimit ' tai jotain vastaavaa) niin mainoksia ja roskapostia varmasti piisaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 15:02

Haiskahtaa humpuukilta tuollainen viesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 15:44

Yritätkö vastata kaikkiin tuleviin meileihin?Mulla luukku.com -kokemukset loppuivat välittömästi,
kun tuli satoja spammeja lähes päivittäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 17:10

kuulostaa pelkältä paskalta. kukapa sitä nyt saisi tiedon sähköpostiin rahasta?
ihmiset on aikasta ahnetta porukkaa jos menevät halpaan. kun tilinauha tulee - se on mun. kaikki ylimääränen on epäilyttävää............

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 17:53

Hyvä vain ettet ole saanut vastattua. Unohda moinen. Mikä lie huijaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 20:26

Ettet vaan tarkoita summaa 1250€, olen saanut usein tämän viestin, en todella avaa koko linkkiä, EN USKO!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:39

Kappas vain kun eivät ole vielä mummon postia keksineet, jos se hölmö vielä hakisi suurennuslasin ja klikkaisi, sekä kopterin noutamaan rahoja luvatusta paikasta.
No ei minäkään nyt ihan pöllö ole, varovainen vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:57

Taitaa olla jotain huijausta. Poista koko viesti.