sälekaihdin vai rullaverho? kumpi onpi parempi?

meitillä on molempia, makkarissa on pimentävä rullis, (työ ja vieras) huoneessa on tavalliset rullikset. olkkarissa ja keittiössä sälikset. eli molempi parempi.

Avainsanat: rullaverho sälekaihdin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 19:06

toisella puolen taloo säleverhot ja toisella ei rihman kiertämää (näkösuojattu sisäpiha, kaikki valo kotiin)

minun näkövinkkelistäni säleverhot puhdistuvat ihan itsestään (ei tarvitse kommentoida, olen synnintunnossa tästä asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 18:32

Oon ite tykästynyt näihin rullaverhoihin, kun on paljon värivaihtoehtoja eivätkä kerää sitä pölyä niin ihteensä (tai keräävätten ehkä, muttei huomaa, ja voiphan aina imuroida ihan kertavedol pölyt poijes, vähän eri tylliin kuin sälekaihtimis), töissä passaa kyllä ne sälekaihtimetkin, kun en kerta ite niitä oo siivoomassa eikä tuu varmaankaan niin paljon ruuankärtsää sun muuta tököttiä niitten pinnoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:17

Minä valitsen sälekaihtimet kun niiden läpi saa valon suodatettua sopivasti. Ei tarvitse sulkea aurinkoa kokonaan pois. Ja puhdistus on kyllä ihan helppoa, sulkee vain kaihtimet alaspäin ja imuroi pinnan. Ovat kuin kalat suomut kun siivouksen tekee oikein päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:32

rullaverhoo, niitä tällänen yksinkertaisempikin osaa asentaa ja huoltaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:18

Molempi parempi.
Sälekaihdin ikkunaelementin sisällä.
Rullaverho sisäpuölella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:38

Mielestäni sälekaihdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 18:07

sälekaihtimet nykyisin ennen oli rullaverhot,paremmuus on mieltymys asia