Päivän softa, mitä tuo tarkoittaa?

Onko se päivän pehmolelu vai mitä?
Esim: www.mobiteos.com/sieniopas/
entäs tämä: finlanddaily.blogspot.com/20...oneen.html

Lisätty: 16.08.2010 - 09:48

Sieltä tietokone pehmolelusta: www.3drender.fi/dream/ssp/vr...ow_fi.html

Lisätty: 23.08.2010 - 06:10

Ei vastausta edes googlen kääntäjästä:
translate.google.fi/translat...en|fi|soft

Avainsanat: päivän pehmolelu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 11:06

kysy vaan meidän Minnalta (5 v) se kyllä tietää heti neuovoa miltä kioskilta softaa saa ja sitä pitäis saada joka päivä, mieluummin useasti ...... ; D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 07:22

Tästä luulisi apua löytyvän...

www.tietokone.fi/softa/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:35

tärkeähän se on, varsinkin sienimetsässä, jos ei tunnista jotain sientä, plaraa vaan tiedot puhelimesta.
ja kaikkea muuta hauskaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:59

tuo softa sienimetsään onkin loisto idea ...mut luulen mä,et myöskin on mukana aina tuo sieniopas ..se kuuluu jo monien vuosian yhteiseloon tuon sienikorin ja veitsen kans ,et eihän niitä voi erottaa ,jos vain ois kännyssä tuo sieniopas ... oispas sit sienikorikin niin puutteelinen et huui kauhistus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 12:05

Minna on viisas pikku nainen ja tietää kaiken;pitäiski kokeilla monen moneen vuoteen softaa hmmm mansikalla...