lähtiskö syylä pois tavallisella laastarilla?

kun ei viittis mennä jesari palasen kanssa kaikkialla.(mulla on iso syylä peukus jo noin vuoden)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 07:11

Ei lähde tavallisella laastarilla. Tuntuu olevan hankalassa paikassa, joten minä suosittelisin sen peukun käyttämistä tohtorisedällä joka saattaa tehdä sille jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 23:45

Nyt kipin kapin apteekkiin, sieltä apu löytyy...
www.ihotauti.net/syylienhoito.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:09

Ei varmastikaan lähde, apteekki auttaa, siellä on lääkkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:41

joko lääkärille tai apteekkiin.
onhan noita vanhankansan konsteja olemassa myös, aamusylkeä syylänpäälle, tai villalankaa mullan alle jne.
mutta varmaan apteekin tuotteet paremmin auttaa.
tai jos et jaksa lääkkeitä hakea, se yleensä häipyy itsekseen parissa vuodessa, kunnes taas johonkin kohtaan kropassasi ilmaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 09:37

Kun kärsivällisesti odotat, niin syylä lähtee ihan itsestään pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 11:44

Olen samaa mieltä kun tuulikkikin.Sanotaan että käsihygieeniaa kannattaa noudattaa vieläkin tarkemmin. Kunnon pesut ahkerasti. Aikansa ovat, häipyy ettei huomaakkaan, yks, kaks.Ei niitä inhoomaan kannata käydä.Normaali ilmiö tietyssä iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 14:35

Ei auta laastari siihen yhtään.Sienilääkkeen syönti auttoi meidän tyttöä kun sitä luontaistuote liikkeestä osti ja söi koko paketillisen kuurina.Mutta toinen mahdollisuus on mennä lääkäriin ja lääkäri polttaa syylän pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 15:48

Purukumilla me paikkasimme sen...kokeile TeaTreeÖljyä, mmssa apoteekista,luontaistuotekaupoista,tehoaa lähes kaikkeen.
Tukkoinen nenä,lieventää psoriasista,finnit,hyönteisten puremat,kuiva iho,SYYLÄT,kuivat kädet,hilse,lieventää atooppista ihottumaa,yskänrokko,auringonpolttamat,jalkahiki,jalkasieni,halkeilevat kantapäät yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 19:30

Apteekista löytyy myrkky tai sitten lääkäri tainniutata sen nesterypellä, n.-200 astetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:56

Apteekista varmaan löytyy apua ongelmaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2010 - 23:51

Laserilla lähtee,ei laastarilla