Miltäs nämä näyttävät vierekkäin?

yle.fi/uutiset/kulttuuri/201...origin=rss

Avainsanat: uusi vanha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 19:19

En voi uskoa näkemääni, vanhan arvokkaan 550 vuotta vanhan kirkon viereen rakennetaan tälläinen laatikko. Jossa on kristallia, metallia ja puuta. Ja tekee kuolemankin läheisemmäksi kuin on uudet tuulet.
Minulle Vantaan Pyhän Laurin kirkko on ollut hyvin läheinen jo vuodesta 1956 lähtien.
On onni, että en ole näkemässä nyt täältä satojen kilometrien päästä koko rakennusta. Saan säilyttää
se kauniin kuvan, mikä minulla on kirkkotiestä sinne. No se on uutta tyyliä ja vanha saa mennä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 17:31

Vanha on kauniimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 18:34

tossahan ne ovat melkein kulman takana, on niistä (tai siis uuden rakentamisesta) taitettu peistä jo vuosikaisia, eikä se varmaan näihin vihkiäisiin lopu

vaikken olekkaan seurakunnan jäsen, voinen silti olla pitämättä tehdysrä ratkaisusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 20:02

Vanhaan tapaan ei nykyään enää rakenneta. kirkossa eli kirkon piirissä on nykyään isompiakin ongelmia kuin fyysiset tilat.....aika moni eroaa lähitulevaisuudesas kirkosta, itse niiden mukana... antaas nyt kattoa mitä meinaavat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 21:25

Taitaa olla käynyt niin, että kynä on pilannut hyvän kuokkamiehen. Täällä Turussa on paljon tuon tapaisia ratkaisuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:12

Sopii yhtä hyvin kuin Enson talo Kauppatorin varteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:51

Vanhojen kirkkojen ja kappeleitten pitäisi olla omassa rauhassa. Mutta kait. se maan vähyys taasen kerran, senkin perustelee.Aina joku syy keksitään. Joku haluaa joku ei. Se on kädenvääntöö joka asiassa.Järjen ei tarvitse mitään sanoakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:52

voihan hyvät hysykkät .. sanonpas vaan et ei sovi sit yhtään on ihan karsee ... vaikka eipä se minua hetkauta , tuskin sinne minulla asiaa koskaan tulekaan .. no eipäs näistä elämän käänteistä varma voi olla , mutta tieten tahtoen en sinne ryysää .... vanhaan voisin uteliaisuuttani poiketakkin , jos en ihan värin muista niin joskus serkkupoijan häissä siellä oisin piipahtanutkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 23:49

Kyllä vanha on todella kauniimpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 07:09

Betonibunkkeri. Miksi tuhotaan kauneus rakennuksissamme, ihmettelen vain. Kohta täällä ei enää erota kirkkoa supermarketista. Onneksi toisessa on mainokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 09:22

Suorastaan pyhän häpäisyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 09:39

Miksi ei olisi suunniteltu uutta rakennusta vanhan rakennuksen tyyliin sopivammaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 21:45

Jo on sekametelisoppa maisemaan tekaistu ja vieläpä pitkällisen kypsyttelyn jälkeen. Onneksi minun ei tarvitse moista soppaa edes kerran vuodessa maistella, ellen ihan väkisin halua isillä iseäni kiusata. Eipä tosiaankaan Vantaalaisia käy kateeksi, ei ainakaan tämän sopanteon jälkeen.