Eipä pitäisi työntää päätään joka paikkaan, vai mitä?

Lisätty: 15.08.2010 - 16:33

www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...53?ref=rss

Avainsanat: palkinto ahne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 18:46

kun majailin Brittiläisessä Kolumbiassa noita pikku-mustia pyöri ympäristössä ja ne ovat tosi uteteliaita, tunkevat päänsä kyllä ihan mihin tahansa,

jätä riittävän iso kumisaapas pihalle niin pian joku karhunpentu mennä viipottaa saapas päässään (on nähty), yleensä kyllä selviävät itse pinteestä ....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. "Hattumuotiahan" on niin monenlaista nykyisin...mie kuljeskelen muutaman päivän päästä varmaan vaskooli päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 17:12

Juu. Olen ollut aina sitä mieltä.Ei pidä työntää päätä joka asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 17:27

Voi pientä ressukkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 19:23

Ompas hassu näky, ei tosin kovin mukava kokijalle, mutta opiksi pienelle varmasti.
Jääpi tarkemmat tutkimukset ehkä vähän vähemmälle. Kauan pieni mustakarhu olikin selvinnyt
purnukkansa kanssa. Hieno työ, että vapaus saatiin pikkuiselle ja emon huolehdinta jatkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 20:12

Tuolla "valloissa" kaikki on mahdollista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:46

oi oi pikku nalukkaa , mutta onneksi pääsi pälkähästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:59

Kyllä on ollut tukalat oltavat nallekarhulla. Kyllä niitä eläimiä kuolee meilläkin täällä luonnossa.Saavat laseista mitä ihmeellisempiä vahinkoja. Sähköjohdot kietoutuu hirviin yms.Peltitörpöt jää samanlailla kuonoihin kiinni.Linnut kietoutuu verkkoihin .Kalat ja norpat yms.Ei se eläinparka ymmärrä kun ruokaa hakee ja karkuun täytyy juosta .Aika surullista ,ihmiset jättää jälkeensä kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 23:43

Voi raukkaa, ei ole kiva ollut pienen karhun..
Nalle rukka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 07:06

Olisikohan ollut hunajapurkki ja sukulaisensa Nalle-Puhin tavoin erittäin perso makialle.
Mutta voi reppanaa, ei se varmasti mukavalta tuntunut kun ei saanut syötyä eikä juotua - eikä purtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 09:25

Hyvä,että pelastivat reppanan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 15:05

Lapsuudestani muistan, kun siili oli työntänyt päänsä jäätelöpurkkiin ja sitten käveli takaperin ja koetti ravistaa purkkia pois. Äitini pelasti siilin pois pälkähästä.