Seurasiko kukaan Em-uinteja Budapestissä...siis telkkarista? Mikähän oli yhteenveto kisoista?

Avainsanat: uinti kisa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 19:40

Suomalaiset Lena Putigina ja Taina Karvonen sijoituivat Budabestin EM-kilpailuissa ponnahduslautakilpailujen finaalissa kahdeksanneksi.
keräsivät finaalin huonoimmat pisteet.
Uinnin valvoja Kristiina Natunen arvioi, että rannalle jätetty Hanna Seppälä olisi voinut jotain saadakkin.
Uinnissa on nyt nuoremman sukupolven vaihdos käynnissä.
Tämä ei nyt ollut kuin osa historiaa,.

Lähteet:
Yle uutiset/urheilu

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Muuten se uinnin päällikkö Kristiina Natunen lempinimeltään Ippe on hyvä tuttuni. Hän ja hänen kumppaninsa ovat molemmat naisia, Olin häissäkin ja Ipen kumppani on hyvä ystäväni ja koulukaverini. Kuopiossa asuessani olimme paljon yhdessä. Nyt yhteydenpito on hiipunut, kun muutin maalle. Siinä on sitten maailman hauskin ja humoristisin pari mitä tiedän. Ovat onnellisia yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 07:07

On jäänyt urheilut vähemmälle enkä oikeasti ole sen ystävä. Mutta kunhan valkoinen sirkus käynnistyy niin sitten.