Hyviä nimiä tyttö/poika vauvalle?

Avainsanat: lapsi nimi vauva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 18:31

Poika - Daniel, koska siitä saa väännettyä niin paljon lempinimiä :D
Tyttö - Laura, sille ei ole syytä. mun mielest se vaan on mukava nimi.

Kauheimpia nimiä mielestäni ovat: Pärttyli, Kerttuli, Yrjö, Jorma :D :D :D
Tarkotus siis ei ole loukata ketään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 18:26

tyttö - siiri, kerttu, emilia, sofia, maria
poika - ilari, joa, aleksi, patrik, joakim ja onhan nuit hyviä nimiä lapsoselle vaikka kuin ja pal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:09

Jos olisin siinä iässä että uusia tyttöjä ja poikia vielä lappaisi jääkaapille jonoon, niin ensimmäiset ainakin olisivat Roope ja Iita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:09

elli-noora-alexandra

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:33

mun ehdotus olisi Juuso ja Justiina, mutta tiedän kyllä ettei niitä kukaan hyväksyisi ainakaan meidän heimossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 21:54

Sellaset nimet lapselle, joita mä haikailin sillon joskus oli Dimitri, Joni-Joni ja Anniina.

Lähteet:
Joni-Joni tuli mulle sillosesta lastenohjelmasta Joni-Joni ja saniaismetsä, Dimitri muuten vaan kaunis ja sointuva, Anniina taas laulusta (olikohan Olan laulama)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:18

Aatamista ja Eevasta aloittaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:41

Poikani nimet ovat Jethro ja Jarno. Heidän lapsiensa nimet ovat:Jerome,Joachin,Jasmilla ja Jasper,sisareni on Marie Marttina.Kaikki kauniita nimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 03:08

rasmus ja iina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2008 - 18:25

mun mielestä tytölle hyvä nimi ois Susanna ja pojalle Johannes

Lähteet:
Oma pää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:27

Tutkailisin kalenteria jos ei olisi jo jotain suosikkeja mielessä. Onnekseni minun ei tarvitse enää lasten nimiä suunnitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2008 - 23:35

jos meille olis syntynyt vauvoja niin tyttö olis ollut jennifer tai lumina ja poika olis ollut janne,tai juha.Ystäväni tytön nimeksi tuli susanna,mielestäni on kaunis nimi kun hänellä on tummat hiukset ja siniset silmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 17:41

Kaikki nimet ovat kyllä hyviä. Itse suosisin tytöillä: Johanna, Sofia, Alexandra ja Maria. Pojille voisi suositella: Kristian, Johannes, Daniel.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2008 - 18:50

minä itse tykkään poikanimistä eniten: Ville,Joni,Pauli,Daniel
ja tyttönimistä:Sari,Suvi,Sara,Johanna<---- helposti voi keksiä lempinimiä tuosta nimestä:D