Muistatteko Mikkelin pamauksen?

Milloin tapahtui ja mitä?

Lisätty: 15.08.2010 - 10:53

Se auto oli Jakomäen KOP'in johtajan auto, ei hänen.

Lisätty: 23.08.2010 - 03:17

Karhukoplan virkariokos; Korkeimman oikeuden päätös!
www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/...3/19930050

Avainsanat: panttivankitraama

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2010 - 13:17

jos muistaa tekijän nimen (Jorma Kalevi Takala) voi sen ihan hyvin sanoakin, se on ihan julkista tietoa

Takala ei ampunut yhtään laukausta, saati sitten kuolettavia, mitä nyt räjäytti Mikkelin torilla melkoisen dynamiittipanoksen vähän kiistelleyistä syistä ja tunnetuin seurauksin

taas huomattiin kuinka muistikuvia kannattaisi aina välillä tarkistaa vaikka sitten 'googlettamalla'

fi.wikipedia.org/wiki/Mikkel...ankidraama

Kysyjän kommentti

"Mämmikourat" oli liikkeellä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 08:52

8. – 9. elokuuta 1986 Mikelin torilla

panttivankeja ottanut takaa-ajettu pankkirosvo piiritettiin Mikkelin torille jossa lopulta räjäytti autonsa, itsensä a muistaakseni yhden panttivangin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:44

Muista kyllä tuon hyvin, mutta hain sinulle Wikipediasta lisää tietoa

fi.wikipedia.org/wiki/Mikkel...ankidraama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 12:17

kyllä muistan oli kaameaa seurata mediasta niitä tapahtumia ....kun kuitenkin aina pitänyt tätä kotosuomea sellaisena lintukotona ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 17:20

Hyvin hämärästi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 19:56

kyllä jollain tapaa muistan. pankkirosvosta oli kyse. Ikävä juttu.Muistan jopa tyypin nimen, en laita sitä tähän.Laukaukset ammuttiin Mikkelin torilla, vuotta en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 20:40

Muistan hyvin ja päivämäärää en lunttaa Valperilta.Auto ajoiikkunan ohi asuessamme Lahdessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:24

Ikävä tapahtumasarja, pankkiryöstäjä ampui kuolettavia laukauksia Mikkelin torilla, draama alkoi pääkaupunkiseudulta. Muistikuva tapauksesta on, muistan myös tekijän nimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 14:39

Joo kyllä hyvin muistan sen.Aika ikävä loppu. mutta näin käy monessa jutussa lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 15:44

Kyllä sen muistaa, kun sekä itse tapahtuman että oikeudenkäynnin uutisointi oli kovin näyttävää ja sitä oli paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2010 - 09:13

Muistan sen. Uutisista tuli tapausta seurattua. Tulee tapaus aina mieleen Mikkelissä ajellessa sen rakennuksen ohi, joka pommista kärsi.