Mariaanalle tänään onnen hipaisuja, olisin tullut paikanpäälle, mutta Onnelasi osoite puuttui? Kaikki joukolla mukaan vain, eikös niin?

Elämä on ihan taika, eteenpäin vierivä aika. Se mitä tahdon toivoa tässä: Sinulle onnea elämässä

Avainsanat: onnen salainen polku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 15:39

Täällä hän kauniisti kiittää ja kumartaa teitä kaikkia. Eikös ole ollut aika siistit nimpparit? Töissä olin kiltisti ja nyt huilailen kotosalla. Parit kakut on syöty...kahviteltu niin töissä, kuin kotosalla ja Onnelaan pitää mennä taas keräämään kypsyneet tomaatit. Kiitoksia kaikista mukavaista sanoista, ajatuksista ja onnen hipaisuista.

Kysyjän kommentti

Kios kiittamisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 08:58

onnea vaan
ja kaikista uhkailuista huolimatta täällä ainakin on vielä ihan rauhallista
ehkäpä sitten riehaannutaan myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:34

aurinkoisia nimipäiväonnitteluja täältäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 10:01

Toivon onnen omenoita,
menestyksen mansikoita,
hyvän tuulen naurusuita,
ynnä muita onnenpuita

Nimppari onnittelut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 10:07

Et ainankaan vielä ole riehaantunut kunnolla,kun meillä on rauhallista,ehkä liiankin.Pistähän tuulemaan.Hyvää nimipäivää sinulle ja onnen täyteisiä hetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 12:18

Typerys ei voi antaa viisaalle neuvojaa.Mutta silti onne elämässä mariaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 12:19

oikein hyvää ja hauskaa nimipäivää sinulle napsu- ystäväin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 17:19

Olen hengessä mukana kaikkien teidän kanssa! Onnea Mariaanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 17:44

Onni on Onnelassa onnellisten oleskella.
Olkoon omat onnitteluni omenaiset.
Oi, Oi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 06:57

Onneksi me nimpparisankarit emme tainneet saada pahan akan mainetta eilen. Olkaamme siitä hyvillämme.