Savonlinnassa järjestetään luontoelokuvafestivaalit,

Savonlinnan Kansainväliset Luontoelokuvafestivaalit järjestetään 19.-21.8.2010. Ensimmäiset Savonlinnan kansainväliset luontoelokuvafestivaalit juhlistavat luonnon monimuotoisuuden teemavuotta, globaalisti ja paikallisesti.

Entäs oletkos näihin kekkereihin menossa?

Avainsanat: savonlinnan luontoelokuvafestivaalit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 20:45

Eihän tuo poissuljettu idea ole kun on noin lähellekin. Viisitosiaan ollaa mielenkiintoinen. Täytyy netissä tutuatus tarjontaan

Lähteet:
Justus

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 20:17

loppukesän ajattelin säästää luontoa enkä pörräile ympäri maata, ohjelmaa ja festareita löytyy kylliksi kävelyetäisyydellä, tarjontaa on joka makuun, useampi sata tilaisuutta seuraavan neljän viikon aikana ...

www.helsinginjuhlaviikot.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 20:55

Kyllä nämäkin kekkerit ovat taakse jäänyttä elämää, paljon on harrastuksia ja kulkemisia sekä osallistumisia karsiutunut poies minun elämästäni. Ikä ja sen myötä lahjana saadut raihnaudet asettavat esteensä. Se on nääs niin, että kun itse vanhenee, niin vaivat vain nuortunee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:54

Tuo olisi varmaan hienoa, itse pidän luontoelokuvista..
Mutta tuskin menen koska oma ulkomaanmatka on jo niin lähellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 06:55

En aio käydä festareilla. Itse seutu on jo niin kaunista paljain silmin katsella että kellä vain on mahdollisuus käydä niin käykää vielä kun on kesää jäljellä - vielä tulee kauniita päiviä...