tilaatko lehtikuvastoista vaatteita, astioita yms.?

hobby hall, ellos, anttila, josefssons, cellbes, biltema, jne.
vai onko aivan turhia postiluukun/ laatikon täyttäjiä.

Lisätty: 08.09.2008 - 21:14

>>>>>--jokuvaan-- eipä tuo mitti.)) ((( oikeestaan voisin lisänä kysyä myös netti - tilaukset )))

Avainsanat: lehtikuvasto tilata hobby hall ellos anttila josefssons cellbes biltema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 17:45

joo hobby hall,ellos,anttila,niistä on tilattu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 18:55

anttilasta joskus tullu tilattua.. mut mieluummin käyn jossain vaateliikkeessä niin saa sovittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:11

Itse en ole koskaan tilannut, ruokakunta on käyttänyt ainakin ellosta ja hobby hallia. Viime aikoina en ole nähnyt niitä laatikoita, eli ilmeisesti meillä käydään myymälässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:16

Ellokselta olen tilaillut vaatteita. Hairstorelta olen tilannut jättikokoisia shampoo- ja hoitoainepulloja (tulevat halvemmaksi kuin pienet kaupasta ostetut ja ovat parempiakin). Kirjoja on tullut tilattua Adlibrikseltä. Sitten olen tilannut jotain askartelutarvikkeita Donnosta. Olen kyllä aika paljon tilaillut netistä kun se säästää aikaa.

Lisätty: 08.09.2008 - 19:18

Taisin lukea kysymyksen huolimattomasti kun tilaan nimenomaan netistä enkä suoraan postimyyntilehden kautta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 19:53

Yleensä tulee tilattua ko. kommervenkeistä just ennen joulua; vaatteita, sun muita mahdollisii kommervenkkejä (=astiota, keittiörekvisiittaa, verhoi, jne), suht mallannu varsinkin joululahjaks, eikä oo paljon tarvinnu palautella, ihan Ok systeemi sillon tällön...Yleensä Anttila tai Ellos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:34

ei tartte kun asuu keskellä kauppoja ja marketteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:19

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 18:14

Tilaan mieluummin netin kautta niin tiedän heti onko tuotetta varastossa vai onko se loppuunmyyty.