Aiotko osallistua tähän tapahtumaan?

Caravan 2010 -messut Lahdessa syyskuussa
Jo kymmenettä kertaa järjestettävä Suomen laajin matkailuajoneuvojen ja –tarvikkeiden erikoisnäyttely - Caravan 2010 -messut täyttää jälleen syyskuussa koko Lahden Messukeskuksen.

Avainsanat: caravan messut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 20:57

Siellä olisi kaikkien kavereita ja kukatises tuttujakin ja sekin sopivan matkan päässä. Matkan varrella asuu paljon ystäviä sillä olihan se pitkään kotikaupunkini. On ollut kyllä arkinnasa ja on todennäköistä että lähden tiivistämään caravan aluetta. Tuossa kottaraispönttö on lähtövalmiina, vattä lisää ja menoksi

Lähteet:
Caravan lehti, onneksi Justus muistutti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 19:15

Saatan hyvinkin osallista,jos poikani lähtee...niin pääsen kyydissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 19:28

kerran olen käynyt noillakin messuilla, mutta kun en ole innostunut tuohon mökinkuljetteluun pitkin maanteitä, niin taitaapa jäädä väliin tälläkin kerralla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 20:47

No ei minun enään tarvitse noihin osallistua, minun" karavaanini" kulkee jo ilman messuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 22:58

kyllä toki.... pitää uutudet käydä katsomassa ja saattaa olla ,et sinne ihan lähdemme jopa koko viikonlopuksikin... niin ,et moikataan jos yhteen törmäillään.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 23:46

Epäilen etten sinne pääse, mutta toki olisi kiva käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:51

Eipä tule mentyä...
Mut olis varmaan ihan kivat messut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 15:41

Caravaanariaikoina tuli joskus käytyä, mutta siitä on aikaa jo kohta 15 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 23:14

En uskalla sanoa juuta, enkä jaata. Ei olla koskaan käyty, mutta ei tästä Lahtee pitkä matka olisi.Mietitään ja puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 21:54

En osallistu.