Onkos tänään ukostanut ja satanut?

Avainsanat: ukonilma ja sade

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 06:10

Huomenta täältä. Ei ole vielä tähän mennessä satanut eikä ukkostanut. Ihan kiva ilma lähteä työhön.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 19:12

on oikein uutisiksi saakka

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...=nl-140810

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 19:16

Kyllä vettä tuli oikein kunnolla iltapäivällä...ja ukkonen jylläsi jonkin aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 19:42

Ei ole täällä ukkostanut eikä satanut, noita pikkuihmisiä on täällä ja uima-altaassa ovat pulikoineet ja altaan vesi 24 astetta, suoja on öisin päällä, mutta ei ole 20 vuoteen ollut näin lämmin vesi elokuun puolivälissä, ja ilman lämpökin oli riittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 20:43

aamulla ukkonen alkoi Helsingissä kun lähdin ajelemaan sieltä, seuraavan kerran Riihimäellä ja taas täällä Seinäjoella. välillä tuli vettäkin kaatamalla, niin ettei eteensä juuri nähnyt ajellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 20:45

Ei Keuruun keskusta kuulu näköjään ukkosrintaman alueeseen tällä hetkellä.
Parempi niin, kuin että tuhojaan tekisi, mutta jos ilma vähän raikastuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 20:49

Ei ol ollut ukkosesta tietoakaan mutta vettä sataa ropotteli rauhalliseti. Tutka ennakoi että aamusta alkaa kaatosadde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 21:30

Ei ole,mutta liki on liipannut.Laviassa ja Jämijärvellä on puita kaatunut tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 22:15

moikkelis, kuten tuos palisanteri sanokin täält suunnalt, jot aamusella jyrisi ja satoi, tosin ei kauaa ja päivälläkin muutama kuuro (siis sade-sellanen), jot mun Hämeenlinnanreissuinkin siirty nyt sit huomiseen tai maanantaihin kattellaan, millast ilmaa tyrkkää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 23:44

Peloitteluista huolimatta ei ole ukkonen vielä häirinnyt. Ehkä tulevana yönä - jos on säätietoihin enää uskomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:50

Ei sadetta, vaikka uhkaavia olivat pilvet jossain vaiheessa eilen ei salamoinut tai muutakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 21:27

Ei täällä Airiston reunalla ole satanut, eikä ukkostanut ainakaan kuukauteen. Pari kertaa on tihuuttanut hiukan vettä, jota ei voi sateeksi laskea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 14:41

Ei ole ukkosesta ollut tietoa pitkään aikaan tällä.Tai sitten se on kiertänyt tämän Jämsänkosken seudun kokonaan.