Tuuleksii, tuuleksii ja lämmintä on +27 varjossa. Miten lie muualla? Tummia pilviä näkyy kerääntyvän jonnekin päin.

Lisätty: 14.08.2010 - 15:39

No voi että. Mie kun töissä ahersin koko päivän...siin se nähhään ettei toinen käs tiijjä mitä toinen tekköö, mut´ en mie tahallain´ ja huomisest´ ei puhuta viel´mittään. Töihin kyllä mään ja nimpparit pietään vaik´koko mualima mänis´hyöryn pyöryläks´.

Avainsanat: sää lauantai ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 18:42

Jos siellä varjossa on niin kuuma niin tule pois sietä. Tällä satelee rauhallisesti vettä ja koitakkin sitten olla riehumatta vaikka nimpari onkin. Älä villiinny; Onnea!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. En villiintynyt ja nyt haikeana jo muistellaan kesän lämpöä....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2010 - 15:29

kyllä meilläkin lämmintä piisaa ja ne mariaananpäivän mekkaloinnit alkoi jo aamuvarhain, nyt taitaa pahimmat jo tältä päivää olla ohi ...

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...=nl-140810

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 16:39

Olin viinimarja pesaassa aamusta tonne 10.45 asti sitten iski minuun joku yli selän poikittain .Putosin kontilleni.Hiljalleen aloin hivuttautua ämpäri marjoja täynnä kotirakennukseen.Sitten alkoi satamaan ja jyrisi niin perusteellisesti sitä kesti noin 15 asti. Nyt kirkasta ja tuulista.Mutta selkäni on onneton ja jännittynyt.Hiippaile,hiljalleen tuklivyö ympärilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 16:40

Minun ulkomittarini näyttää 31º mutta se on poutapilvi paikassa. "Valkoisia" lampaita ajelehtii sinisessä meressä.
Sinä olet sentäs palkkasi ansainnut tänäkin päivänä. Minä olen vain lempsutellut ja loikoillut.
Kyllä terveyslenkin kävin tekemässä. Sinä olet nyt tempperamenttaalisella tuulella, onnistuu kaikki varmaan mihin sormellasi kosket. Katsotaanks sitten huomenna, miten pyörylä pyörii.
Odottellaan ihan rauhassa, hosumalla eihän saa, kuin niitä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 19:28

Lämmintä ja pilvistä ollut......ukkostakin jonkin verran..Surut tyttäreni asioita...nyt hänellä uusio-perhe ja sai 3 lasta itselleen,kun omat ovat jo kodista pois muutaneet..Läksi omasta kodista,kun avomies ei suvainnut lähtä vaikka pyysi..että etsii itselleen asunnon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 19:32

Lämmintä on piisannut koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 23:33

Tuohon aikaan oli mökillä 29 varjossa. Ukkosella uhattiin joten lähdimme kotimatkalle. Nyt on vielä 23 ja samanlainen pilvinen ilma. Näinköhän yöllä sitten sataa, tuulee ja salamoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 09:47

Turussa lämmintä, mutta ei tullut sadetta vaikka olikin uhkaavan näköisiä pilviä!