Huomenta kaikille ja nyt yökukkujat kertokaapas niistä tähdenlennoista ja muistitte kait toivoa jotain?

Lisätty: 13.08.2010 - 08:42

Itse nukuin taas kerran onnellisen sikeästi iltavuoron jälkeen...kyllä nyt harmittaa. Olisin toivonut tähdenlennon aikana tietennii jottain mukavoo.

Avainsanat: meteori parvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 22:53

Muutamia tähdenlentoja on tullut nähtyä taivaan alla taaperrellessa ja aika monen kohdalla ehtinyt toivoakin jotain. Ei vain ole yksikään toteutunut - olisikohan tullut liian hitaasti toive sen tuihkahtajan vauhtia ajatellen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Ehkäpä joskus jokunen toiveistamme toteutuu, toivon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2010 - 08:51

huomenta ... kyllähän noita lentoja näkee vielä tulevinakin öinä , mutta en jaksanut itsekkään katsoa ... unimasa nappas mukaansa katselemaan ihan muita juttuja ..itseasiassa en edes muista mitä näin .. no en ainakaan tähdenlentoja , jos ensyönä jaksais valvoa ... tai sit herätä hyvin hyvin aikaisin katselemaan tähtisadetta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:08

Tähdenlentoja on jo nähty niin useita ainakin yksinäisiä, että viime yönä en yötäni uhrannut valvomiselle ja toivomusten esittämiselle, niitä olisi ollut liian paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:47

voihan perseidit ...

kas kun olin kerennyt muita varoittamaan niin menin pihalle ja totesin että taivas oli lähes kauttaaltaan pilvessä, eli kömmin sänkyyn ja toivoin että ensi yö olisi pilvetön näilläkin seuduilla ....

Lisätty: 13.08.2010 - 20:13

Tähdenlentoja näkyi aamuyöllä noin 50 tunnissa ja lisää on tulossa

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...=nl-130810

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 10:52

En jäänyt odottelemaan tähdenlentoja, joskus lapsuudessa olen nähnyt niitä ja se riittää. Taisi taivas olla pilvinen joten se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 12:46

Kyllä toivoin tälläisiä urheiluvälineitä, jotta voisin nukkua yöni. Välineet seuraisi perseidit.

www.digicamera.net/keskus/vi...p;start=15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:02

Joitain näin iltäyöstä mutta kun pilvet oliva 5/8 niin paras tulitus jäi näkemättä joka tosin oli aamuyöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:24

En jäänyt odottamaan, seuraavalla kerralla sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:34

En jäänyt odottamman tähdenletoja,kun oli aamusta työkeikka...jäi vaan haaveeksi toiveet..kyllä ne voi toteutua siitä huolimatta..en ole niin taikauskoinen...näihin tähden lentoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2010 - 08:33

En jäänyt oottamaan noita , kun tuo nukkumatti heittää tuota unihiekkaa silmille..