Onkohnan Teille käynyt nåin?

Pieni tytön tylleröinen,
tietä pitkin kulki.
Tuli siihen nukku-Maija,
silmät pienet sulki,

Avainsanat: tyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 23:18

Ulkona on jo pimeää,
Yö laulaa etkö unta saa,
silmät täynnä unihiekkaa,
enkä henno käydä nukkumaan,
kun en kuitenkaan saattaisi nukahtaa...

taitaapi pian minuun iskeä!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 23:20

Voi voi vaikka kuinka monta kaertaa.Silloin kun seurusteltiin mieheni kanssa .Minä nukahdin niin sikeästi että harmitti, kun toinen olikin lähtenyt kotiin.Olin kova nukahtamaa 10-30v ikäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 06:17

nyt on unoset otettu ja hyvät huomenet vaan koko napsuköörille ! on myöskin toivoteltu :) mut jotenkin tuo unihiekka vielä silmissä hiertää .....ehkä pienet unoset vielä hetkisen sietää...jos unimasa vielä luonain käys..... sitäpäs vain hetkisen oottelen tässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:13

Kyllä se iso nukku-Maija tuli herättämään tänä aamuna ja sanoi: alas mummo imuroimaan ja huushollia kuntoon laitaa. Taidan sentäs vähän väistää ja lukea ensiksi paikallissanomat Suur-Keuruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 11:48

Kyllähän se nukku-matti on kerran jos toisenkin päässyt myös tämän tytön tylleröisen yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:29

Eipä tytön tylleröinen
ollut mitään vailla.
Hauska oli oleskella
Nukku-Matin mailla.

Kyllä, jos uni ottaa vallan niin se on menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 22:49

Onhan noita nokosia tullut otettua aina silloin tällöin, mutta ei sentään kesken kävelyn.