Jumpishan tästä jo varoitti, nyt ne tulevat, jaksatkos ensiyönä valvoa ?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/34982

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....08/1169937

Avainsanat: tähdenlennot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2010 - 08:24

Voihan meteoriitit...miehän tietennii nukuin ja toinen pers.....pyllötti vieressä. Ei sitä työpäivän jälkeen jaksa valvoa kovin pitkään. Ne ketkä valvoivat ja näkivät tähden lentoja muistivat varmaankin toivoa jotain?

Kysyjän kommentti

eihän ne tähdenlennot niin harvinaisia ja ihmeellisiä ole että niiden takia kannattaisi pistää päiväjärjestystään uusiksi, mutta kun sopivasti kohdalle sattuu ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 23:14

Kyllä se on lähdettävä taivaalle tähyilemään. On sen verran liikennettä että kannattaa katsoa tosin kaupungissa ei näe niin hyvin kuin pilkkopimeässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:20

Katsotaan, katsotaan jaksanko, vaik taitaapi nukkumatti minua kutsua ...
Olis kyl kiva nähdä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 00:21

Tuskin jaksan,valitettavasti pitkä ja rankka työpäivä takana,kuulin,että paras näytelmä olisis 3-4aikaan aamulla.Katson,jos satun olemaan hereillä...näkisis hienosti,kun on säkkipimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 04:37

Klo 3-4 tähyilin kameran kanssa taivasta ja silmillä näin yhden tähdenlennon. Tuli itätaivaalla alhaalta yläviistoon n.70 asteen kumassa jos zeniitti on 90 astetta.
Keskityin jupiteria kuvaamaan. Jupiterin kuut täytyi katsoa stellariumista compulta.
fi.wikipedia.org/wiki/Stellarium

Lisätty: 13.08.2010 - 05:06

jumppis.blogspot.com/2010/08...piter.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:15

Kyllä ne viime yönä tähdet lenteli omassa vuoteessani silmät kiinni. Ei siis mitään yllätys toivomusta toteutumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 11:49

Tähdet sai lennellä minu puolestani ihan niin paljon kuin tahtoivat, minä keskityin enempi unien katseluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:31

Aivan ohi meni koko tähdenlennot, voi rähmä. Olisi voinut jotain toivoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2010 - 22:45

Ei edes unissa näkynyt tähdenlentoja. Ärräpäät korkeintaan lenteli kun krampit jaloissa häiritsivät yöunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 22:16

Olin Saimaan rannalla katselemassa tähtitaivasta ja näin kuin näinkin tähdenlennon.