Suihku- karaokebravuurisi?

Avainsanat: suihku karaoke bravuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 22:21

suihkussa saatan mölistäkin,
karaokepaikassa pidän suuni visusti kiinni kaikki hörpynvälit ....

Kysyjän kommentti

Kiitos, tuo on ihan varteenotettava neuvo. Taidankin kokeilla tuota heti tänäiltana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 22:59

Kolme on .
Janne Tulkki. Sinisen taivaan sateenkaari.
Olavi Virta Mustalaisruhtinatar.
Matti jaTeppo. Minä rakastan sua sillä totta on tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:23

Eipä ole vaikka on erittäin hyvä ääni mutta polaantuu ulostullessaan joten parempi olla kiusaamatta naapureita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:25

Hortto Kaalon - Ei kenenkään lähimmäinen

Susanna Heikki-Lentosuukko

Kirka - Varrella virran

tässä kolme, ja löytyy kyllä monia muitakin, Tuula Amberlan - Lulu oli minun ensimmäinen karaoke kappale...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 00:26

Suihkukaraoke,no suihkussa on kiva ulvoa "Only Youuuuuu",mutta sata vuotta sitten oli vakikaraokepaikka Arabiassa kiinalaisessa ravintolassa Erik Lindströmin "Ranskalaiset korot".Kerran,kun ensiramppis oli mennyt ohi ja jengi alkoi tanssimaan,vetäsin "Que sera",fiilis oli aika hauska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 08:27

Suihkussa en oikeastaan laula, kun menee vettä suuhun, mutta karaokea vetäisin pienessä sievässä kotona ja bravuurini on Viidestoista yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:10

En paljoa suihkussa laule kun tulee kaivokylmää vettä päälle ,taidan pikemminkin puhista niinkuin nalle puh.Kuuntelen ja sitten voin töräyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 09:27

En laulele suihkussa, mutta mikä ihme siinä on, heti kun menee suihkuun pitäs alkaa laulamaan.
Minulla on aina suihkussa niin kylmä, että en ehdi M.A. Nummisen Helga neitiäkään siellä vetäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 11:51

En laulele suihkussa enkä karaokessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:37

Ei minä suihkussa laula, eihän sieltä muuten pääse koskaan pois.