mitä tekee työn mielekkääksi

Avainsanat: työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 17:05

Oikeastaan jokainen itse tekee työnsä mielekkääksi omalla ajattelullaan, jos on aina negatiivinen ajattelu päällänsä; tää on ihan tyhmää, ei musta mihinkään ole, ei tää oo ollenkaan niin tärkeetä työtä, jne. jne. niin silloin se ei olekaan mielekästä työtä tekijän mielestä, mutta jos samassa työssä ajattelee mihin kaikkeen työllään vaikuttaa, miten oma työskentely auttaa myös mahd. työtovereita/asiakkaita/työnantajaa, mitä saavuttaa päivän aikana, kommunikoi, auttaa uusia työntekijöitä alkuun ja jatkossakin, ja kun on saanut/myös vaikuttanut mukavan työtiimin syntymiseen niin silloin työsi on mielekästä ja mukavaa mennä joka päivä töihin.

Lisätty: 08.09.2008 - 17:08

Olipahan meikäläisen laatusanat taa vähis, kun katoin; mukavaa, mukavaa ja mukavaa, eiku siis klihvaa ja superia ja tosi ihkua (yök mikä sana tuokin)

Lähteet:
työkokemukset noin yli 30v ajalta, ja mukavaa on just mukavien työtovereiden ansiosta, anna niin saat -periaatteella

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 16:58

ainakin pitäisi ymmärtää
- mitä tekee
- miksi tekee
- kuka tarvitsee tulosta (mihin sitä käytetään)

työn tekemisestä pitäisi saada palautetta (muutakin kuin palkka)
palkan tulisi vastata osaamista ja ponnisteluja
mahdollisuus kehittää omaa työtään tai osallistua sen kehittämiseen

paljon muutakin, nämä nyt päällimmäisinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 17:54

joo kokemusta on 45v ja lapsityöstä lisää mutta se on eri juttu ennen oli vaikeampaa nyt se menee jo hyvin vissiin tullut seniiliksi.arvostusta on mielestäni myös tullut.mielekkyys on joskus ollut kovilla kun tulee jäkiveroja, mutta ne aina unohtuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2008 - 20:38

hyvät jutut onkin jo tossa aikaisemmissa vastauksissa, kaikki mielekkyys vaan menee siinä vaiheessa kun epävarmuus työn jatkumisesta tulee kuvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:24

Hyvä palaute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:46

Kiinnostava,arvostettu työ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2008 - 21:52

Hyvä työilmapiiri siis kivat työkaverit. Palkan suurudestaki voi tinkiä jos oikeesti viihtyy siel duunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:47

Kn työstä saa sitä jotakin!!!