Onko kesää vielä jäljellä?

Avainsanat: kesä vieläkö se jatkuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 11:08

kesä on mieliala joka jatkuu ja jatkuu ... tässä hengesssä ....

_

Muumipeikon Juhannusruno (Tove Jansson)

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

_

näin on hyvä olla, ei rasitu pää, ei polla .....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2010 - 10:12

+15 C tällähetkellä,
mutta lämmin päivä tulossa.
olipas mukavan raikas sää aamulla aikaisin, kun Fiina-koiran kanssa tepastelin.
kyllä kesä vielä jatkuu, vaikka Lapissa olikin yöllä ollut +/- 0.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 10:30

Onhan nyt sentää kesäJa kesää jäljellä.Ei niin kuumasta väliä.Mutta kun marjat on täysin kypsiä siitä voi päätellä jotain.Ihania viinimarjoja jotka täytyysäilötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 11:13

kyllä kyllä nyt se vasta alkaa , kun noi helteet alkaa olee ohitse ja pääsee kunnolla nauttimaan kesästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 11:40

Kiitos Valperi runosta. Kesä on myös mieliala. Täytyypä yrittää säilyttää kesämieli syksyn sateissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:34

Kyllä luulisin kesän atkuvan vielä, olevan edessä lämpimän syksyn.
Nythän sen Valperin mainitseman mielialankin saa paremmin kuntoon, kun helle rasitus poistuu.
Muistan aikoja , että syyskuuusakin on ollut hyviä aurinkoisia päiviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 15:42

Voi, kyllä on ja toivottavasti vielä pitkään onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 18:08

Onhan sitä ja lämmintä ennustettu ja mikäpä hienompaa kuin elokuun kuutamot ja roihuja portaikossa ja laiturilla sekä kuutamouinti ja antaa ihon kuivua itsestään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 18:42

Kyllä vielä on todella kesää jäljellä, 2 viikon päästä Turkissa ja mies aloittaa vasta maanantaina kesälomansa maanantaina..
Lämmintä on vaikkei nyt huippuhellettä ole, mutta lyhythihaisissa edelleen kuljeskelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 20:30

Kesä jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:29

Kyllä on - ainakin pari seuraavaa päivää. Tänään + 26 ja huomiseksi ja lauantaiksi luvattiin vielä muutamaa astetta korkeampaa lämpötilaa ja auringonpaistetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 00:06

Ikuinen kesä,
ikuinen rakkaus.

Siinä kaikki,
voittamaton pakkaus.

Luonto meille soittaa,
elovalkeat jo koittaa.

Elokuussa lemmen hetki
kuunsiltaa käy tuo retki.

Syksy saa,
minä en!

Lähteet:
lokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 10:46

Kesää on jäljellä toki täällä eteläisessä Suomessa, usein elokuu on se paras kuukausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 20:54

Vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän,
vielä tilaisuuden saat.

Niinhän nuo väittävät, mutta minulle sama vaikka talvi jo tuloaan tekisikin.