Mainittiin se kuuluisa naisen logiikka tuolla edellä. Kertokaapas esimerkkejä siitä?

Lisätty: 11.08.2010 - 18:32

Niinpä niin. Miehen logiikka on taas niin yksinkertaista, että sitä ymmärtävät kaikki. Naisen logiikka on taasen hieman monimutkaisempaa (tarkasti pähkäiltyä) joten sitä yleensä ymmärtävätkin vain fiksut naiset....olikohan se noin??

Lisätty: 11.08.2010 - 18:36

Heh, heh Valperia.

Lisätty: 12.08.2010 - 08:22

Anteeksi kaikki napsun miehet...ette kai loukkaantuneet? Vitsiähän tämä on vain.....mikä nyt vähän totta kuitenkin.

Avainsanat: kyky päättely järki terve

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 18:23

”Nainen on aina oikeassa.”

”Jos nainen kaikesta huolimatta on väärässä, on mies silti enemmän väärässä.”

www.hintatakuu.net/naisen-logiikka.php

Kysyjän kommentti

Kiitos valperi sillä "nainenhan on aina oikeassa"...hm.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 18:51

Naiset pitävät yksinkertaisista asioista, kuten miehistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:23

Aikakauden suurin klassikko lienee Speden ja Hannele Laurin loistavasti esittämät Naisen Logiikka -sketsit. Olikohan ne joskus 80-luvulla.

Lähteet:
spede sohw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:24

nainen osaa tehdä ja ajatella yhtä aikaa , jopa puhua tehdessään ... :) onkos paha ... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 21:34

Naisenlogiikkaa olen käyttänyt ja siitä on saatu vuosiksi naurua kerrakseen..

Mieheni osti vuosia sitten maastopyörän jota hän kotona sitten kokosi, siinä oli maalatut vanteet ja kun pisti pyörän pyörimään ja alkoi jarruttamaan,piti oikein pahanlaista vinkunaa...
Minä joka tiedän kaikesta kaiken kuten esimerkiksi polkupyörän jarrupaloista...
Sanoin vain että öljyä nuo vanteet, jottei enää vinkuisi...

Äijä siitä sai naurukohtauksen, milläs mä sitten jarrutan rouva hyvä..
Tuumasin vain että eihän ainakaan jarrutettaessa vingu...

Arvatkaa onko tuo ukko pahanen kertonut tuon monille monille ihmisille, KYLLÄ ON..
Mutta ei mitään itse minäkin nauran mukana... HEH HEH

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 22:39

Mieheni sanoo aina että toi on sitä naisen logiikkaa.Mutta kun kysyn millaista. ei hän osaa sanoa .Tarkoittaa että liian yksinkertaista.Mä ajattelen kaiken liian vaikeesti.
Aikahyvin toi valperi laittoi. Totisinta totta taitaa olla.Kyllähän naiset ja miehet on ihan erikappaleesta .
Ne täydentää toinen toistaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 23:15

Kaikki mikä on minun on myös naisen ja mikä on rikki on ainoataan minun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:45

Se on ainakin paljon fiksumpaa ja todennäköisempää kuin miesten logiikka.. Vaikka se ei ole meillä naisilla niin suoraviivaista kuin miehillä, se on huolella harkittua. Nainen on aina oikeassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 07:52

Miehillä on putkiaivot. hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:11

Ilmiötä nimeltä naisen logiikka on vaikea selittää, tiedän kyllä että sellainen ilmiö on....se on eräänlaista asioiden yksinkertaistamista tai sitten yksinkertaisten, selvien asioiden monimutkaistamista.
Naisen logiikkaa (blondilogiikka) eivät fiksut naiset ymmärrä, eivät edes yritä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:16

Mies on olevinaan perheen pää. Mutta nainen on se kaula joka sen pään kääntää.
Ei nyt ihan logiigasta tämä esimerkki käy, mutta eipä tullut muuta mieleeni kun ei ollu ukko avittamassa.