Aikamoinen riesa tämäkin, vai mitä? Kummallisia otuksia.

Lisätty: 11.08.2010 - 17:49

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010...origin=rss

Avainsanat: oliot meri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 19:28

katselin , et mikä kasa ilmapalloja tuos mahtaa olla , kunnes luin kirjoituksen ja olen kyllä onnellinen , etteivät ole meitin rantoja täällä pohjoisessa löytäneet moiset eliöt :)

Kysyjän kommentti

Hih, hih...hilveitä, vaalallisia ilmapalloja...kiitos vastauksestasi. Kaikkea kummallista sitä maailmassa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 17:54

No ennen kuulumatonta.Kaikenlaisia otuksia sitä vetestäkin löytyy.Ihminen taitaa tietää kovin vähän meren ja vesistöjen eläimistöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 17:55

joo, vitsauksena voittaa sinilevän ihan mennen tullen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 18:54

Ablodeera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:01

Mitähän sitä vielä näkee ja kuulee, kun oikein vanhaksi jaksaa elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 22:04

Uskon että maailmassa on vielä paljon sellaista joista emme tiedä mitään, ja aina tulee uusia esiin..
Ja kuinka paljon eläimet sekaantuvat keskenään ja siitä taas tulee uusia tulokkaita..

Onpa kumminkin oudon näköinen kasa kuvassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 23:32

Kyllähän noista sotalaivoista pitäisi tutkijoiden varottaa. Saattaa olla tappavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:49

Johan oli ikävä uutinen, nähtävästi saa olla tarkkana missä uiskentelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 13:18

Meressä on kaikenmoista elämää, tuo otus on inhottava eli on juuri se myrkyllinen, löytyy Välimerestäkin. Rodoksella muutama vuosi sitten ollessamme uimarannalla toverini sanoi että tuossa on meduusa. Loittonimme välittömästi, niitä oli vain yksi jonka näimme, ei ollut noin isokokoinen tuo mistä kuva on. Jos siihen törmää, se polttaa inhottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:09

Bondi Resquessa noita on käsitelty paljonkin. Polttavat pahasti jos pääsevät iholle. Pitää tunnustaa että minä en mene uimaan, minä en mene uimaan kalat on vetteen pissannu.