Parhaalle kokillekin voi käydä huonosti, niin kuin eräs uutinen kertoo?

Kuinka sinä kohtelet "kokkiasi"...
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...43?ref=rss

Lisätty: 11.08.2010 - 18:10

Valperi, naisen logiikka on "päällikkö-juttu", useimmiten, joten perustelehan miksi nainen laittaisi hyvän kokin pakastimeen? Täytyy olla hyvä syy...? Jos miulla ois hyvä kokki kotona niin naatiskelisin joka päivä. Hyvä ruoka parempi mieli....ja ainahan voi ottaa nuoren rakastajan.

Avainsanat: säilöntään kokki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 17:59

melkoista ironiaa,

tietääkseni huippukokit eivät juurikaan arvosta pakastettuja elintarvikkeita ja sitten vielä itse joutuu pakastimeen

.... vaikuttaa kovasti naisen logiikalla tehdyltä kätkemiseltä ....

Lisätty: 11.08.2010 - 18:19

ehkäpä kyseinen nainen oli tullut siihen tulokseen ettei 71-vuotias Poinard enää jaksanut riittävän usein valmistaa nautittavia juttuja ja niinpä pisti pojan pakkaseen talteen pahan päivän varalle ...

Kysyjän kommentti

Päivän menu: pakastettua kokkia, olkaapa hyvä. Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 17:49

Mikä missä milloin.En tiedä kuin kohtelen itseäni, olen meidän kokki.Jos voinen sanoa.Olen aika jäävi vastaamaan.Jos tarkoittaa jotain toista kokkia .Ihan varmasti kehuen ja kiittäen.Kyllähän kokki ansaitsee hyvästä ruuasta hyvät kehumiset ja kiitoksen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:17

Eipähän käynyt sitten enää ainakaan tämä kokki kuumana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:34

jospa nainen tunsi itsensä huonommaksi kokiksi ja suutui , kun jäi toiseksi .. pisti ukon pakkaseen ja nautiskeli paremista keitoksistaan... mitä useampi kokki sen pahempi soppa ...v ai kui se olikaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:56

Joku oli täysin kyllästynyt kokiin,kun oli pakastimeen laittanut....Minä olen meidän kokki...toivon mukaan ei minua kukaan pakasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 21:17

Siirtykäämme siis kalaruokiin, jottei vahingossa purra vierasta lihaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 21:53

Mitä useampi kokki sen huonompi soppa..
Minä kyllä olen meidän kokki, mutta kiitän luojaani etten omista arkkupakastinta, ei ole pelkoa joutua sinne en mahdu...
Mutta on sitä tullut tehtyä joskus suuriakin mokia..
esimerkiksi muutama vuosi sitten joulun jälkeen kun kaupat avasivat ovensa päätin siirtyä pois jouluruuista, ja päätin laittaa spagettia ja jauhelihakastiketta..
Silmälasini oli pöydällä ja katselin maustepussejani, Jauhelihamauste / Jauhettu kaneli, ette varmaan jo arvaa tuli tuo kaneli sinne kaadettua vahingosa aimokasa, kylläpä tuoksu joululta..
Siinä ei oikein kunniankukko kyllä laulanut ukko päätti itse tehdä ruokansa itse, ja paisti siinä jauhelihaa ja kas kummaa hänkin sai tuon joulun tuoksun, arvatkaas kuinka kauan olin ilman tuota suloista maustetta, seuraavaan jouluun asti vastaan teille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:50

Huh, huh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:06

Huhhuh. Pitääkin keskittyä ylittämään itsensä noissa kokkihommissa ja varoa ettei paisti pala pohjaan ettei joudu itse valmistusaineeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2010 - 13:14

Tyypillinen naisen tekemä sotku.... niin kovin yksinkertainen.