Kuka aloittaa ruokakaupan netissä?

Avainsanat: ruokaa netistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 17:29

Alepa ja Gastronautti Oy käynnistivät yhteistuumin toukokuun lopulla Kauppakassi-palvelun, jonka ansiosta voit tilata netin välityksellä päivittäistavaraostokset suoraan kotiisi ... Lue lisää:
www.alepa.fi/296.html
ja
www.tietokone.fi/uutiset/s_k...kiseudulla

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 17:17

onhan noita yrittäjiä ollut vaihtelevalla menestyksellä, menee kyllä pitkään ennenkuin saavat minusta asiakkaa ... vanhoillinen ?

____________________

ESITTELY: RUOKATORI.FI, RUOKAKAUPPA NETISSÄ

Ruokaostokset vaivattomasti netissä!

Ruokatorilta kaikki päivittäistavarat kotiovellesi ilman että sinun pitäisi itse jonottaa kaupan kassalla. Toimitusalueet: pääkaupunkiseutu, Tampere, Turku, Oulu, Kuopio, Kokkola, Forssa, Loimaa

_______

www.ruoka.net/cgi-bin/nph-cg.../?Y999=MAI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:20

Varmasti ihan kätevä tappa ostaa päivittäistavarat ainakin suurperheessä, jossa päivittäistavaraa kuluu isot määrät. Myös esim. huonojalkaisille ja autottomille mainio, jos kaupat ovat kaukana tai muuten hankalasti saavutettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:36

itse en tykkäis ostaa netista ruokia ... haluan nähdä omin silmin mitä ostan .. mutta tämä nyt hieman taasen tuosta asian vierestä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 19:57

En luottaisi netin ruokakauppaan..omin silmin nähtävä mitä ostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 21:28

Yhdyn kahteen edelliseen, en ostaisi nettikaupasta mitään. Vaikka onkin asian vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 22:00

Meille missä asun tulee tuolta gastronautista muutamille ruokaa pari kertaa viikossa, ovat vanhuksia, ja tuskin ovat netin käyttäjiä elleivät heidän lapsensa ole siinä apuna..
Itse en mistään hinnasta ruokaa tilaisi, kyllä tuo kaupassa käynti on mieluisaa puuhaa ja löytää jotain hauskaa uutta useinkin..
Vaikka nyt jalkapuolena olen niin kaupassa itse kyllä käyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 01:55

Noin äkkiseltään edellä mainittuja linkkejä kun vilkaisin, hinnat olivat hieman korkeammat. Palvelu on varmasti loistava niille joille on liikkuminen vaikeaa. Mutta itse käyn mieluummin kaupassa, tiedän ainakin mitä olen kärryyni kerännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 21:04

Eikös jo kerran aiemmin ollut puhettakin näistä nettiruokakaupoista. En muista tuliko silloin jo tällainen mutta ilmeisesti niillä on kysyntää. Itse tuskin ostan siitä kaupasta.