Onko salaisuus keiden kanssa Jumala haluaa olla?

Avainsanat: uskonto metafysiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 11:23

Ei varmaan ole salaisuus, eikös siellä Raamatussa se asia ole kirjoitettu, oli se usko mikä tahansa, korkeampaan voimaan turvaudutaan, on vain sillä Jumalalla monta nimeä.

Kysyjän kommentti

Ensimmäinen pohdinta salaisuudesta. Oma järkeily on kallistumassa siihen suuntaan, ettei se ole salaisuus, koska Jumala ilmoittaa, että Hänen tahto toteutuu. Tahtonaan Hän ilmoittaa Sanassaan, että osan ihmisjoukosta keskellä Hän on tuleva olemaan ikuisesti ja osan Hän erottaa ikuisesti läsnäolostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2010 - 12:00

eikös se haluais seukata kaikkien kaa ... näin uskoo yksinkertainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 12:02

Jumala on kaikkien kaveri - jos Jumalaa nyt sitten sattuu edes olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 13:39

Kun Hänen pitäisi olla täydellinen niin eikös kaikkien kamu sitten?
Uskontoja käytetään vaan niin pirusti väärin ja ne ovat raadollisia sekä sekavia...
Paras"uskonto"on RAKKAUS muita,itseä sekä elämää kohtaan mutta sekin on joskus vaikeaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 15:26

Enpä sano enää mitään tähän. Muutama vuosi sitten olisin voinut jotain vastatakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 15:45

Jumala on kaikkien ystävä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 18:09

Jokainen uskoo, mihin uskoo.Itse ajattelin kovalla ukonilmalla että taasen se komentaa meitä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 20:02

Eiköhän jumalan pitäisi meitä kaikkia suojelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 23:56

Ei ole salaisuus - meidän kaikkien. Me ihmiset vain olemme tehneet asiasta kovin mutkikkaan: olemme erottaneet itsemme itse asiasta kaikkine kuppikuntineen lue uskointoineen ja lahkoineen. Siinä samassa on unohtunut veljesrakkaus ja muut tärkeät asiat. Jokainen usko/lahko haluaa yksinoikeuden Jumalaan tai millä nimellä häntä nyt kutsuukin ja tietenkin julistaa olevansa se ainoa oikea reitti taivaaseen ja muut vievät helvettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 02:00

Toivon mukaan meidän kaikkien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 09:26

Just kuulin et kaikkien kaa se jumala on frendi, eikä se oo ollenkaan salaisuus se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 17:49

Vaikean kysymyksen heitit ja hyvin laajan. Kakki me jotka saamme armostas syntimme anteeksi olemme Jumalan lapsia Jeesus Kristus on raivannut, ainoan syyttäjän pois se on saatanan Golgatan täydellisellä työllä. Tuo Joh 3:16 -18 sopii tähänkin hyvin Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan poikansa , jottei yksikään, joka häneen uskoo , joutuisi kadotukseen, vaan saisi iänkaikkisen elämän.

Jeesus on sanonut, että Isä ja minä olemme yhtä ja ei kukaan tule Isän tuko muutoin kun minun kauttani.

Kysymys ei ollut laittamani, sillä olen jo saanut närkästyneen vastauksen eräästä toisen kysymykseen vastauksesta.
en jatka tämän kysymyksen aihepiiristä enään tällä palstalla.

Lisätty: 12.08.2010 - 17:58

Aiheesta kun aiheestahan voidaan keskustella, mutta mitään vänkäri hommaa ei saa tulla.
Tunnunstaudummehan kristityksi kansasta , emmekä pakanoiksi.Kysymykseen voi vastata nätisti ilman kiihkoilua. No eteenpäin sano mummo kun pitkäperjantain kaivossa istu.

Lähteet:
Vastasin Raanmatusta löytämillinä sanoina en omana selityksenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 23:31

Vai salaisuus. Jumalaan uskominen on kenen tahansa oikeus. Ihminen vaan tekee itsensä onnelliseksi omassa elämässään. Olkoon siten avustajana Jumala tai jokin muuu. Jokaisen ihmisen rehellistä vakaumusta pitää kummioittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 13:14

En osaa vastata, en ole sisäpiiriläisiä. Mitään kutsua sisäpiiriin ei ole tullut myöskään ja eiköhän siellä joukkoa liene jo ihan tarpeeksi.