Mitenkä nyt suu pannaan?

Valtava räjähdys uhkaa maapalloa.

www.uusisuomi.fi/ymparisto/9...uunnitelma

Lisätty: 10.08.2010 - 21:28

Tuollahan tuo kiertää Marsin ja Jupiterin väliilä. (Mätäkuun juttu taitaa olla)
Tässä on lueteltu Hazardi asteroidit;
www.cfa.harvard.edu/iau/list...erous.html

Avainsanat: meteoriitti uhkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 20:53

ennen vuotta 2200 kerkiää tapahtumaan yhtä sun toista ...

Kysyjän kommentti

yes!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 20:56

Enpä oo itse kokemassa uskoisin..
Näitä elokuvia on tehty jo pilvin pimein, ottaisivat vinkistä vaarin..
Mutta maailmalle tapahtuu koko ajan jotain mullistuksia, niin tämä nyt lisää vettä myllyyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:09

Onneksi tuohon on aika pitkä aika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:42

En ole silloin enään kokemessa selaista tilannetta...olen silloin jo toisessa maailmassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:53

Olipa nyt mätäkuun juttu tai tosi, niin minua se ei sa pelkäämään.
Joku on laskenut, että meidän Raamattumme on kehoittmassa 366 kertaa Äla pelkää.
Vuoden jokaiselle päivälle omansa ja vielä karkausvuodellekin.
Uutisista luemme päivä päivältä hurjempia juttuja maanjäristyksista, tulivuorenpurkauksista, nälänhädista ja sodista. Täytyy tämäkin päättää vanhan pykoululaulun sanoilla"Jonk on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa.

Lähteet:
Tämä oli vain nyt minun osuuteni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 22:49

siinähän lähtee oko porukka minä lähden ennen sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 05:04

Maahan törmäsi vuonna 1908 Tunguskan alueelle Siperiaan pieni taivaankappale, joka aiheutti suurta tuhoa. Onneksi törmäys tapahtui asumattomalla alueella, eikä ihmisiä kuollut.

Vähintään kilometrin kokoinen kappale törmää maapalloon kerran keskimäärin 300.000:ssa vuodessa. Kerran 100 miljoonassa vuodessa törmää kappale, joka tuhoaa suuren osan elämästä maapallolla.

Jos törmääjä havaitaan useita vuosia ennen törmäystä, voi koettaa esim. ydinräjäytyksillä muuttaa kappaleen rataa niin, ettei törmäystä tapahdu.

Lopullinen maapallon tuho

Lopullisesti maallo tuhoutuu kun Aurinko kehittyy punaiseksi jättiläiseksi noin 5 miljardin vuoden kuluttua. Tällöin ensiksi meret kiehuvat kuiviin ja lopulta kaikki elämä tuhoutuu.

Eli kannattaa nauttia elämästä täysin rinnoin, vielä kun ehtii!

ILmestyskirjassa asteroidien törmäys maanpäälle kuvattu yksityiskohtaisesti.

Ensimmäinen enkeli puhaltaa pasuunaan: ENSIN TULEE RAESADE (meteoriitit) jossa asteroidien edellä kulkeva asteroidimurska sataa lukemattomina pieninä tulisina kimpaleina ja rakeina maanpäälle ympäri maapallon synnyttäen valtavia tulipaloja ja metsäpaloja jne.

Toinen enkeli puhaltaa pasuunaan: Sitten tulee ensimmäinen (DEEP IMPACT) lohkare joka osuu mereen ja saa meret ja aallot pauhaamaan ja synnyttämään kilometrien korkuisia hyökyaaltoja:

Kolmas enkeli puhaltaa pasuunaan: Silloin tulee toinen asteroidi joka osuu myös maahan ja synnyttää valtavan kraaterin ja saastuttaa punaisella ja karvaalla saastuttavalla tomullaan vesistöt ja järvet ja joet ja lähteet kolmannelta osaltaan.

Neljäs enkeli puhaltaa pasuunaan: toinen asteroidi synnyttää maaperään törmäyksellään kraatetin ja nostattaa valtavan määrän maantomua ja asteroidin omaa punaista tomua ilmakehään, niin että aurinko ja kuu pimenevät vuosiksi kolmannelta osaltaan.

Viides enkeli puhaltaa pasuunaan: Silloin tippuu taivaalta maanpäälle asteroidi joka läpäisee maankuoren näkyni mukaan napajään läpi ja avaa avoimen kuilun maansisuksiin josta nousee valtava vulkaaninen savu kuin suuresta pätsistä joka maan ytimessä on. Tämä pimentää lopullisesti taivaan ja ilman savullaan kuten nyt Islannin tulivuorikin mutta paljon laajemmassa ja suuremmassa mittakaavassa.

Lähteet:
Ilmestyskirjan ennustus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:44

Ei minnuu pelota, kun katselen kaikkea jo silloin pilven reunalta. Joka tapauksessahan maapallo tuhoutuu jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:53

Täytyy laittaa mieleen tuo päivä syyskuuta. Katsella taivaalle milloin se ampuu.On sitä joskus kouluaikanakin maailman loppua odoteltu. Eihän sekään naurunasia ollut. Mutta suututti kun ei pitänyt paikkaansa.Kyllä se taitaa olla niin että ihmiset ei tiedä ,eikä mahda mitään jos mullistuksia tulee. Niinkuin ukkosmyrskytkin ,ne tulee silloin kun tulee.Ei se kerro meille mitä tuleman pitää. Komentaa pahaa ihmistä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:58

joopati joo ... enpäs ota moisesta murhetta ... joskus aikani olen ootellut maailmanloppua , kun jehovat niitä niin saarnas ja mä sit olin ihan varma , et se tulee just nyt ... nukke kainaloon ja peiton alle ... aamulla heräsin ja ihmettelin , et minkälainen se sit on , kun ei meille tullutkaan ... enään en mene peitonalle pelkäämään just muuta kuin ukkosta ... jot nyt just suu pannaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 12:20

Jaa.. mitenkähän sen suun laittais tuollaisen räjähdysvaaran uhatessa ja vieläpä suhteella yksi tuhannesta. Pitäisi tietenkin olla kauhuissaan mutta kun en osaa olla niin en sitten millään. Tuohon ajankohtaan on näet vielä todella paljon aikaa ja siihen mennessä uhka voi pienentyä tai parhaimmassa tapauksessa poistua kokonaan. Eihän sitä nimittäin koskaan tiedä taivaankappaleiden liikeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 17:50

OMG!!!!!!We Gonna Die!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Oh Its Year 2182......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 02:17

Voi, voi. Toivottavasti näin ei toteudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 17:26

joo - kaipa tääkin pallo tyhjenee joskus. ehkä en ole täällä enää ja jos olen, toivon että käy sen verran rytinällä ettei tartte jäädä kituun.