Onko kukaan kokeillut varvaskenkiä?Siis näitä www.varuste.net/tuotetiedot2...ers+Classi

Avainsanat: varvaskengät paljasjaloin liikunta urheilu lenkkeily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 20:00

Tytär saapui Italiasta lomille kotomaahan jalassaan FiveFingersit.......on "sisäänajettava" ennen Korean lomaa. Kehuja kuulin, on kuulemma tosiaankin hyvät jalassa!

Lisätty: 10.08.2010 - 20:23

Eipä kannata tyrmätä, ennekuin on kokeillut !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 18:50

En ole kokeillut, eivätkä olleet tyyliini sopivat. Oston jätän väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 18:52

En ole kokeillut vaikka olenkin kuullut niiden olevan mahdottoman mukavat jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 19:30

En ole ennen kuullut mutta ei tee kyllä mielikään mokomia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 20:03

Vaikka olisi miten hyvät jalassa...en tule ostaan..omaan jalkaani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:56

Mites sinne vaivaisenluut ja känsät sijoitetaan, ja vielä paksuuntuneet varpaankynnetkin.
Hyvä kun pehmeillä nahkakengillä vielä voi kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 23:03

Varmaankin ihanat jalassa. Voisin vaikka ostaakin. Lähden reilun viikon päästä Italiaan, täytyy katsella josko sieltä saisi vähän edullisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:45

tuollaisia ei ole tielleni vielä tullut laisnkaan... no kokeilla aina vois , mut et ostaisinkos niin en usko ainkaan tuohon hintaan.....pistäis kyl miettimään pitkään mosten kenkien tarpeellisuutta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:46

Varmaan ovat hyvät, mutta mielestäni niin rumat etten taatusti hanki tuollaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:49

kävelen paljain jaloin kesäisin, noitahan olisi hauska kokeilla, aika vinkeännäköiset olisi Fiina-koiran kanssa lenkkeillessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 13:15

28 vuotta sitten kokeilin jeesus sandaaleja joissa jalassa pitävä remmi meni isonvarpaan vierivälistä.
Nappula pohjan alta suli Monte Cassinon asfaltilla ja jalkopohjat paloi rakkuloille. Tätyi leiriin päästyä tökätä paistilämpömittari asfalttiin, näyttipä yli 80°C lukemaa.
Sen jälkeen on olen käyttänyt vähän vahvempia jalkineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 20:36

Ei ihan iske. Paljain jaloin näin kesäisin on niin hyvä kävellä, saa kaikki mahdolliset akupisteet toimintaa.