mitenkäs tulette myyrien (= kontiainen) kanssa toimeen ?

meidän kulmilla yksi huuhkaja on saanut ihmeitä aikaan, mutta siskon tontilla on vähän toisenmoinen meno päällä, mitens teillä ?

valperi.blogspot.com/2010/07...erkit.html

Avainsanat: myyrä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 18:20

Mokomat olivat syöneet osan liljoistani..muita tuhoja en ole vielä huomannut.

Kysyjän kommentti

kun oikein ktotiutavat siinä menee melkein kaikki kasvatettu, aiheuttaa murhanhimoa rauhallisemmassakin ihmisessä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2010 - 17:37

Nyt ei mitään hätää minulla, mutta äiti vainaan puutarhasta katosi juurikasveja paljon, niitä jotka oli aiottu
talven varalle.Oikein pitkiä onkeloita olivat kaivaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 17:53

Siinä mielessä hyvin, ettätänä vuonna ei ainakaan meillä päin juurikaan olemyyriä. Pahimpina myyrävuosina ovat tehneet kovasti tuhoa pensaille ja muille istutuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 18:17

Näitä vierailijoita minulla ei onneksi ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 19:04

Meillä kissat tapaa mutta ei syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 19:26

Itse olen kaupunkilainen, joten myyrä jutut minulle tuntemattomia..
Mutta lapsena löysin myyrän 45 vuotta sitten, vanhan sikalan lattian alta jonka sain leikkipaikakseani siivottuani sen (siellä ei ollut sikoja ollut 20 vuoteen silloin).
Sen kanssa meni lapsuuteni koko kesäloma leikkien. Oli kuin lemmikki minulle joten myyrää en niin kauheasti pidä inhottavana otuksena.. (aina kun menin nukkumaan pikkukaveri pääsi aina sinne mistä sen löysinkin) ja ainoa hankala sen kanssa leikkiminen oli piti olla melko pimessä, oli kyllä vain pieni ikkuna siinä ja siihen hommasi vähän valoa antavan verhon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 20:34

Onneksi meillä ei ole ollut myyriä..tekevät aika kumpareita..ja tuhoavat kasvillisuutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 22:54

Ehkä täällä krrostalon pihalla on liikenteen jyrinässä on niin sietämättömät olet että ovat muuttaneet rauhallisemmile alueille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 07:54

eipä onneksi .. liekö täällä kallionpäällä niillä ahdasta kaivaa kolojaan .. mut kerran ihmettelin , et mikä rotta ui meitin lammessa ja vesimyyrä se olikin ... eipäs ollut kauaa, kun ottopoika sen kolkkas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2010 - 20:30

Hyvin on tultu toimeen. Teimme sopimuksen että niin kauan kun minä tuolla nurmella kävelen, he pysyttelevät omalla reviirillään.