Tekeekö Vesa Keskinen mielestäsi oikein järjestäessään omat löylykisat, kun ottaa huomioon Heinolan kisan karmean lopun?

Avainsanat: löylykisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2010 - 23:33

Ei muuta kuin järki päähän nyt ja vihta kainaloon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2010 - 21:10

jos siinä touhussa on järki mukana ihan sellainen maalaisjärki ,niin mikäs siinä ...saattahan olla ,et venäläinen kuoli ihan johinkin muuhunkin ...nyt hänt vast alettiin tutkimaan ....ja saunojillakin pitäis olla järki mukana nois kilpailuissa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:24

Mikäli luvan saa niin ainahan näitä hulluja kilpailijoita riittä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:28

Vaikea sanoa, mutta en helteellä mokomia kisoja suosittelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:29

Mielestäni tekee väärin...eikö tämä kuolemantapaus ollut jo liikaa kisoille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:48

fiksumpi olis jos jättäisi järjestättä, mutta ....

Lisätty: 10.08.2010 - 00:43

www.iltalehti.fi/uutiset/201...3_uu.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:54

Kaikki hullut asiat pitäisi unohtaa, Keskinen saa taas hullut liikkeelle ensin kesänä, ja joku haluaa aina olla paras...( vaikka olisi oma henki kyseessä, saahan siitä julkisuutta vaikka sitten kuoleman jälkeen...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:39

Olin kuulevinani että kilpailijat itse halusivat kiivaamman tahdin niihin kisoihin.
Onhan se aiempina vuosina mennyt ihan hyvin. Nyt on ollut nämä pitkät hellet jaksot, ei mikään ihme vaikka se olisi jo alunperinkin rasittanut sydäntä. Mutta se joita kisa kiinnostaa, menee varmaankin sinne missä kisoja järjestetään. Ei niitä noiden parin tapauksen takia tarvitse tyystin lopettaa. Selvitys se tuohonkin asiaan varmasti saadaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 08:21

Kaikkeen hulluun löytyy Suomessa osallistujia.... ja jos lupa tulee niin kyllä Keskinen tuonkin järjestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 09:10

kyllähän sen joku muu sitten järjestää, ellei Keskinen.
mutta kaikenlaisia löylynlyömiä sitä on järjestäjissä ja kilpailijoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 09:23

Jos järjellä ajatellaan niin kukaan ei saisi sellaisia kisoja enää järjestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 12:32

Hullu kylpee, nahka lähtee. Vanha suomalainen sananlaskukin jo sanoo, ettei ole tervettä meininkiä. Kaiketi sitä pitää ottaa miehestä mittaa vaikka miten hulluilla tavoilla. Ihan sama järjestetäänkö kisoja vai ei, en ole ollut niistä kiinnostunut tähänkään saakka. Keskinen saa jo valmiiksi kuuluisan tuotteen isännöitäväkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 19:30

Suomalainen sauna kulttuuri on ollut pyhäasia.Siellä on synnytty, on ollut puhtauden ja terveyden tärkein sija.Vainajatkin on saaneet viimeisen voitelun matkalleen, saunassa.Maaseuduilla kaikki meni yhtäaikaa saunomaan .Oli sovun paikka.Sieltä saatiin iloa ja virkistystä.Vesihöyryllä hoitui sairaatkin.
Saunaa on sanottu Hikimajaksi.Vieläkin nimeä käytetty.Kaupungeissa oli ennen yleisiä Saunoja.
Joissa tiukat säännöt saunomisesta.
Jos Keskinen laittaa nuo tiukat säännöt myös kilpailutuilanteeseen.Voihan siitä jotain hauskaa ja nautinnollistakin keksiä, kun pelkkä kuumuus, joka tappaa.Eihän sauna ole sellaiseen tarkoitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2010 - 21:50

Keskinen haistaa aina rahan ja mahdollisuuden tulla julkisuuteen ja otsikoihin.
Mielestäni ei ole väärin järjestää noita kisoja.
Kunhan vain turvallisuudesta huolehditaan terveen talonpoikaisjärjen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2010 - 11:58

Vesa Keskiseltä jos keneltä voi odottaa tuo saunakilpailuidean kaltaisia älyttömyyksiä senkin jälkeen kun suurin osa kansalaisista on niitä vastaan ja jossain aijemmassa kisassa satuu ikävyyksiä. Osasin siis odottaa heti Heinolan trakedian jälkeen uutisia joissa hän ilmoitaa saunomiskisan jatkamisesta Tuurissa. Senverran rahanahne ja julkisuudenkipeä Vesa on ettei hän ajattele ideoitaan toeuttaessaan muita kuin itseään. Ne jotka hänen saunakisaansa mukaan lähtevät kilpailijoiksi, tuomareiksi, tai vain katsojiksi ovat niitä jotka tämän hyväksyvät ja samalla myös osoittavat ettei heitäkään huvita estää uusien mahdollisten uhrien tuloa millään tavalla, ikävä kyllä. Itse en antaisi kenellekkään enää koskaan lupaa saunomiskisoihin. Älyttömien tempausten järjestämisellä pitää myös olla rajansa. Saunomiskisoissa se raja ylitettiin Heinolassa.