Taisi liikkua ukkonen Helsingin seudulla ihan äskettäin?

Varoituksia koko Suomen yli liikkuvasta ukkosesta tuli nettiinkin.

Avainsanat: raju myrsky ukkonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 23:31

Kyllä Finavia tietää; www.finavia.fi/

Lisätty: 09.08.2010 - 08:54

Kyllä on Hesarissa kuvia Päättömästä kaupungista;
www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5259190283

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 22:43

Juu seuraan itse silmä tarkkana kun Tytär ja miehensä alkavat suuntaa Festareilta puolen tunnin sisällä kohti Turkua... (valvon niinkauan kunnes tiedän että he turvallisesti kotona)
Tytär sanoi että oli vähällä saada markiisin päällensä joku veti hänet alta juuri pois silloin kun tuo iski Festareille Poriin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 23:04

tunnin verran yhtenäistä salamointia ja jyrinää, väillä tuli vettäkin oikein reippaaasti, pääosa kuitenkin näytti tälläkin kerralla menevän Espoon puolelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 07:36

Sieltä se eteni tänne meillekkin Kanta- Hämeesee. Kyllä oli taivas valoisaa ,jyristi ja satoi.Valkoinen nauha tuli yli taivaan ja sitten alkoi .Tuli hirveet pyörteet alas .Taivas ihan sysi synkkä ja pimeä.Salamoita oli koko ajan noin 1h.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 13:37

Meidän kaupungiosassa, kantakaupungissa, ei ukkonen tullut ihan päälle mutta vettä satoi kunnolla ja se oli tarpeen, isotkin puut ovat jo kärsineet kuivuudesta. Kauaa se myräkkä ei kestänyt.
Ajoitus maalta kaupunkiin tulolle osui nappiin eli ehdittiin olla kotona noin puolitoista tuntia kun taivas pimeni ja alkoi tuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:07

Viime yön olin myrskyn kourissa, ja juuri alkoi satamaan, vähän jyrähteleekin. Toivon vain ettei uusi myrsky saavu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:18

Lahden tienoilla se oli illansuussa tehnyt tihutöitään. Puolen yön jälkeen se meni tuosta n. 10 km:n päästä ohi. Iltapäivällä vielä yritti, mutta onneksi jäi muutamaksi jyrähdykseksi.