Mitäpä ajattelette tällaisesta uutisesta?

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010...origin=rss

Savun hajua ja sumua on nyt täällä Pohjois-Savossakin..aika ikävälle tuntuu.

Avainsanat: venäjä savu saaste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 23:06

valta on vaihtunut, tavat ei

Kysyjän kommentti

Näinhän se asia valitettavasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 22:41

No nythän tulee vaikka mitä, mutta ei ainakaan Turkuun asti tuo haju ole tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 22:43

Venäjä on Venäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 23:35

Entisen Neuvostoliiton salaisenpoliisin miehet siellä on vallankahvassa vieläkin!
fi.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Putin
fi.wikipedia.org/wiki/Dmitri_Medvedev

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 05:34

joka kesäisiä juttuja tuolta naapurimaasta ....mutta ,kun näyttivät kuvia ,kun kokonaisia kyliä oli tuhoutunut ,niin en voinut kuin sääliä niitä ihmispoloisia jotka kaiken menettivät ,eikä ne korvaukset siinä maassa hääppöset ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 07:41

Sanoin miehelleni tässä eilen, että oletko huomannut kun uutiset on hiljentyneet venäjän savuista.
Tuumattiin että ne näyttää ihmiskohtaloita varmaan seuraavaksi. Kun ovat kuolleet.Ihmetteleevät mikä niihin tuli.Kun ei ole ilmaa mitä hengittäisi.Ihmettelen kun ei pyydetty apua muilata, sammutuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 12:40

Keski-Suomessakin jo eilen tuntuivat Venäjän savuhaitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 19:35

Täällä pienhiukkasia 10 kertainen määrä salittuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:15

Viime viikolla tulin Venäjältä. Rajalla kiitin luojaa että pääsin turvallisesti Suomeen. Helteet olivat sietämättömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:15

Niinhän ne vähättelivät ja salasivat sitä ydinvoimalaonnettomuuttakin. Eilen oli taivas ihan harmaana siitä savupilvestä ja tuntui kuin omalla ihollakin olisi ollut nokihiutaleita kun koko päivän olin ulkona. Mitähän tuo tekee marjoille ja varsinkin ihmiselle jos niitä syö. Tuli vain mieleeni kun maistelin karviaisia ja ne maistuivat oudon väkeville.