Santtu koira huonossa kunnossa...voisiko olla virsavaivoja,kun jokunen pissatippa on välillä lattialla..??

Sydänvika on ollut jo pitkään..Pitäsikö vielä yrittää käyttää lääkärissä,jos joku lääkitys pelastaisi vielä Santun...Ontakaa koiraihmiset neuvoja...näyttää että voimat alkaa loppumaan...kuumuus on varmaan osittain huonontanut kuntoa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 21:04

saattaa koirille tulla iän mukana virtsanpidätyskyvyttömyyttä, virtsarakko "falskaa".
ota yhteyttä eläinlääkäriin huomenna tai jo tänään päivystävään.
nestetasapainon säilyttämiseen on myös olemassa veteen sekoitettavia jauheita, yritä saada Santtu juomaan. vilvoittele Santtua vaikkapa kylppärissä viileällä vedellä.
toivottavasti Santtu paranee pian vaivoistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:27

Voit yrittää tuota eläinlääkäriä vielä, ja voi olla myös nestettä keuhkoissa..
Nuo alapään ogelmat vaan tulee ennen lopun alkua, ei välttämättä pissa vikaa..

Jaksamisia, helppoa ei ole, muista omat kyyneleeni viime vuonna, ja edellenkin tulee puhuttua Pikiä Toffeksi, ei ole vieläkään unohtunut!

Minun koira Toffe sai vuosi sitten sydänvian ja sydänlääkkeet tuhosi koirani lpullisesti, jos olisi saanut tuon vian syksyllä olisi ollut ehkä vielä minulla tämän kevään mutta kun iski kesällä kuumempaan aikaan, niin Toffen sydänvika ehti olla 1.5 viikkoa ja siihen päättyi elämä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 20:00

Ota eläinlääkäriin pikaisesti yhteyttä, heti kun vain mahdollista päästä näyttämään Santtua. Tänään on sunnuntai, ei välttämättä päivystä. Mutta viimeistään huomenna, mutta mitä nopeammin sen parempi. Voit koittaa soittaa jo tänä iltana jollekin paikalliselle eläinlääkärille, hän osaa varmasti neuvoa puhelimitsekin. Tarvittaessa tulee paikan päälle. Helle on pahaksi koiralle, siinä missä ihmisellekin. Ja vanhalle koiralle varsinkin. Koita antaa Santulle paljon vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 13:47

Voi Santtu-parkaa! paranemisia hänelle toivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:08

Toivon vain että Santtu on paremmassa kunnossa tänään.
Itselläni oli juhannuksena tiukat paikat oman karvajalkani kanssa, mutta sillä kertaa rukouksiini vastattiin ja karvojen siivous jatkuu edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2010 - 19:13

Voi Santtua! Voisitko käyttää koiran eläinlääkärillä?Jos et, niin kotikäynti on myös mahdollinen.Toimi, älä viivyttele.