Häritseekö teitä vihaiset kärpäset sisätiloissa kotona?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:23

Japp monasti iltasella tulee pari kolme kiusan kappaletta ja ovat varsin hyökkääviä ja kiusallisia!
Mutta kesällähän pitääkin olla ystäviä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:30

Meillä yksi sitkeä otus, olen nimennyt sen Oskuksi aina tulee illalla kiusaamaan, onneksi on vain 1 Osku meillä kotona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 20:14

Kyllähän ne häiritsee, koitan vain pitää ovet ja ikkunat kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 20:23

eipä ole kuin yksi kärpänen koko kesänä kiusannut yhtenä yönä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 20:54

silloin tällöin joku eksyy sisälle, mutta kun niille tuppaa käymään kovin huonosti meidän huushollissa niin häiriö ei ole niin pitkäaikainen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:42

Onhan noita joutunut lätkimään. Kovin pörräävät ihossa kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 07:43

Ei paljoa ole ollut kun kuuma ajaa niitä pois. Mutta silloin tällöin joku iso moukku uhkailee.Aika rauhallista muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:07

Eipä juuri kärpäset mutta jostain on ilmestynyt oikea parvi kimalaisia takapihallemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 19:47

Ei kiusaksi asti paitsi yöaikaan mokomat kiusaavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:06

Ei meidän Kalle ole vihainen, se on jo niin kauan täällä asunut että iloisesti vain pörräilee pöhnässä tuolla katonrajassa.