No nyt iski myrsky Porin Kirjurinluodolle, olitko siellä?

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...amp;ref=fb

Oma tytär ja hänen miehensä on siellä työssä (tatuointia tekemässä), ovat kunnossa mutta säikäytti kyllä tyttäreni!

Lisätty: 08.08.2010 - 20:34

Festariporukka ovat taas vaarassa iltalehden mukaan ilta kymmeneltä

www.iltalehti.fi/uutiset/201...9_uu.shtml

Lisätty: 08.08.2010 - 21:30

Nyt on Myrsky Helsingissä!
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2234384

Lisätty: 08.08.2010 - 22:40

Festariporukka ei saanut enää uutta myrskyä..
Tyttäreni ja miehensä lähtevät Turkua kohti puolen tunnin sisällä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:53

On todella ollut hurjat myrskyt..tehneet todella paljon tuhoa Suomessa..Onneksi ei tyttärellisi ja hänen miehelle ei käynyt mitään..pääsivät säikähdyksellä...Minä olen ollut vaan täällä Kotkassa..missä ei ole tuhoja ollut...toivonmkaan ei tule tänne myrskyt..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 19:46

En ole Porissa, voi kauhistus. Onneksi tyttäresi ja hänen miehensä säilyivät ehjänä. Liian kauheita nämä luonnonoikut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:03

enpä ollut,

yks kaverini on sellainen myrskybongari ja häntä kuulemma harmitaa oikein mahdottomasti kun tuli jo eilen sieltä pois ...

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....08/1167723

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 18:32

En ollut onnekseni siellä päinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:25

Eilinen ukkos myräkkä oli pelottavan näköinen, Mutta olemme olleet täällä maalla kovemmassakin ukonilmassa.On sateista kesää ja lämmintä niin tuleepa vaarallisia salamoita ja se jytke, räiske ,pauke ihan kamalaa.Sitten kun tulee joskus yöllä kun nukutaan ja herättää kesken unien .Eikä lähistöllä oikein ketään. Ei tunnu mukavalle.Saa olla niin varuillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:05

Hurjaa ja kurjaa. Onneksi tyttärellesi ei tapahtunut mitään, säikähdyksestä aina selviää.
Aika harvinaisia nuo myrskyt meillä loppujen lopuksi ovat. Mutta kyllä ne ovat monen perhettä koskettanut mutta toivotaan ettei niitä enää tulisi. Mietin juuri tänään että nyt jo runneltuihin metsiin ja rakennuksiin osuessaan saattaa tehdä työnsä loppuun jolloin jälki voi olla vieläkin tuhoisampaa kuin tähän asti. Tännekin on tälle viikolle vielä ennustettu myrskyä.