Onks´mittää mukavaa sattunut tänään?

Lisätty: 08.08.2010 - 21:38

Toivottavasti Santtu-koira paranee tai nukkuu pois jos niin on sille parempi. Valperille toivon mukavampaa käpälöimistä, kuin ampiaisen pyllyt....ne on yleensä vielä ärhäköitä kuningattarensa puolesta.
Hyvä, että Porin kävijät voivat hyvin ja joku saanut herkutella kanttarelleilla...kyllä nyt harmittaa. Moneen vuoteen en ole nähnytkään niitä herkkuja...

Avainsanat: suupielessä hymy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 18:10

Jos mukavaksi tätä voi sanoa, tyttäreni ja hänen miehensä Porissa Kirjurinluodolla töissä äsken iski tuo myrsky sinne...
Saatiin heidät puhelimella kiinni, he ovat kunnossa selvisivät säikähdyksellä...

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...amp;ref=fb

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 18:43

En nyt sanoisi,että jotakin mukavaa..Tänään hikipäässä jumppautin liikuntakyvytöntä avustettavaa..vain 3 tunti yleensä juppautus kestää 4 tuntia..helteen takia lyhensimme jumppa-aikaa....Välillä piti vaihtaa kummallekin kuivaa vaatetta,kun hiki virtasi...Sain vielä 18km pyörälenkin työkeikalla....Lämmintä tänään meidän mittari näytti 31.8...että on mielummin ollut sisätiloissa,kun ulkona..Illasta vielä kasteluhommat..

Tyttären koira ollut meillä hoidossa...taitaa Santun loppu häämöttää...Makaa yskii ja kakoo...kun on vielä tämä sydänvika...todella surullista katseltavaa..Ei kyllä millään raaskisi luopua Santusta..on kyllä ikääkin jo tämän kuun 20 päivä tulee 13vuotta..Kun soitin tyttärelle alkoi itkemään,kun kerroin miten Santtu voi..Saattaa tulla jokunen pissatippa lattialle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 20:25

Löysimme kanttarelleja kastikkeeksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:04

eipä ihmeempiä, mutta mukavaa on sekin ettei sattunut ....

(niin ja kämmenestä on turvotus laskenut niin että voi taas mennä ampiaisia käpälöimään)

Lisätty: 08.08.2010 - 23:10

ja nyt illan piristykseksi tuli oikein reipas sadekuuro ukkosten kera, kyllä siinä huuhtoutuivat kaikki Venäjän savut ja pienhiukkaset viemäriverkkoon (ilma olikin jo aika sakeaa iltapäivällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 19:44

Kyllä vaan kun vanhimmainen kävi kihlattunsa mökillä ja tapasin hänen vahemmaiset enimmäisen kerran ja Milo scihu ioli mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:02

Aivan tuiki tavallinen päivä, ei mitään hauskaa eikä mukavaa tapahtunut.