Hädässä ystävä tunnetaan, vai mitä?

video.fi.msn.com/watch/video.../1jcz8iq99

Lisätty: 08.08.2010 - 17:43

Ne miehet, ne miehet...vaikka ojjaan puttoisin niin tuskinpa kukkaan tulis nostammaan....
Töissä heitin hikisen viisituntisen aamulla. Pestiin, puettiin, kuivitettiin, syötettiin jne. vesi valui selkää pitkin ja oli tosi kurja olo. Pyyhin siinä välillä enimpää hikeä, kun miesasukas sylkeä roiskautti räkäsyljen päin naamaa. Tyynesti karjaisin korvaan (huonokuuloinen), että kiitos, hyvin tähdätty. Pappa räjähti nauramaan ja sanoi, että vielä se sihti pelaa...sitten naurettiin yhdessä...mitäpäs siinä muuta voi.

Avainsanat: ystävää autatko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 17:33

mitähän lienee veijjarilla ollut loppujen lopuksi mielessä, mutta siisti pyöräytys joka tapauksessa ..

olen minäkin joskus neidon pulasta pelastanut, mutten sentään nenä pehvassa lähtenyt seuraamaan ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 18:21

Eipä ollut mitenkään kiva toimenpide, mutta jos molemmat nauroitte niin homma OK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 19:19

Kyllä sitä pitää kaikkea työssä kestää...kiva että jaksoitte vielä nauraa..Kyllä oli minullakin tänään tosi hikinen työkeikka...Mekin nauroimme,kun piti kesken hommien vaihtaa kuivaa vaatetta päälle...kun hiki kasteli vaatteet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 05:53

jaksamista ja huumoria sinulle sinne työpaikkaasi ....hoiva työ on vaativaa joka suhteessa ,jos on antoisaakin omalla tavallaan ..mut tuos videossa jo hetken pelkäsin,et saako se kamu sen oikein päin jaloilleen ja hyvinhän siinä kävi ....tuos filmis konna vain tyytyi haisteleen toisen takamusta ,mutta tuol turkkuses yx latvalaho kuvailee naisten pyllyi kauppakeskuksessa piilotetulla kameralla ,eikä se nyt ainakaan minusta ole ihan normaalia ... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:08

Onneksi sulla on huumorintajua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 22:00

Uppiskeikkaa - noin sitä pitää. Mutta todentotta. Hädän hetkellä ystävä tunnetaan.