Minlälainen on ilopilleri??

Avainsanat: ilopilleri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 16:47

apteekin nimi, uskokaan pois ...

www.ilopilleriapteekki.fi/

myös sen niminen kenneli löytyy

www.freewebs.com/kennelilopi...erveys.htm

oranssi ilopilleri

www.uudenkaupunginsanomat.fi...42476.html

ja vaikka mitä muuta hauskaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 15:57

Aina iloinen ja hyväntuulinen tuli mitä tuli ja tapatu mitä tapahtu.Aina hyvällä päällä.Aika harva taitaa meistä olla.Jotkut asiat saa meidät ilopilleriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 17:23

Siinähän niitä jo tulikin. Jotkut ihmiset ovat ilopillereitä...saavat kaikki hyvälle tuulelle.

Lisätty: 08.08.2010 - 17:33

...no ny täällä nyyhkii yks´surupilleri paremminkin...haleja vaan siulle ja jokaiselle. Onnelassa juuri avautuu kukkimaan ensimmäinen Enkelipasuuna. Joskohan siitä ihmeestä saisin huomenna ihan kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 17:25

Näkyy kaikkea toimiaalaa olevan, joiden nimi on ilopilleri, Hautaustoimistoa ei taida olla sillä nimellä.
Jos nyt henkilön mainitsen, josta minulle tulle hyvä mieli Hän on ehdottomasti Aira Samulin.
Kovia kokenut aina kansanpiristäjä.
Ja toinen sanoisinko paikka, joka on eräälle nimimerkille napsussa tärkeä on Onnela-ryytimaa.
Siinä aluksi kaksi ilopilleriä. Mutta henkilökin joka aina ulospäin on iloinen pilleri, hän voi olla sisältä täynnä haavoja, arvet eivät näy ulospäin, vaan positiivisyys säteilee lähimmäisille.

Ilon tuottaminen toiselle on joskus niin vaikeaa, kun sitä tahtoo vain käpertyä niihin omiin pieniin
piireihinsä ja olla niiden kanssa kaiken keskipiste. Ollanhan kaikki ilopillereitä tästä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 18:15

Iloinen, hyväntuulinen joka saa kaikki lähellä olevat nauramaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:28

Iloinen, hauska, ihminen joka osaa nauraa myös itselleen, huumorintajuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 21:19

Aina iloinen, hyväntuulinen seuralainen, kaikki huomioon ottava ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 21:55

Henkilö joka on aina hyväntuulinen ja hauska, sekä tartuttaa sen vielä muihinkin.