Oletkos seurannut Kalevan kisoja? Kuka voittaa miesten keihäänheiton?

Avainsanat: kepin viskuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 16:04

Pitkämäki veikkaan. Muut tulee perässä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2010 - 14:51

Kyllä tunnustan, että en ole seurannut. Paras varmaan voittaa. Suloinen Pitkämäki saisi voittaa on mummon "lellipoika", niin henpeän kiva kaveri.
Vaikka aikoinaan olin lääpälläni Mika Myllylään, nyt suren syvästi poika rukkaa.
En edes tiedä onko Pitkämäki heittäjien ryhmässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 15:02

En seuraa mutta mieheni kyllä..
Ei taida mitallia tulla hänen mukaansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 15:22

ankkurissa ollessa on tullut jonkinverrat katseltua,

keppimiehistä en rupea tällä asiantuntemuksella veikkailemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 19:41

En ole seurannut telkkari ollenkaan, niin en osaa summassakaan veikata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:23

En ole paljon seurannut...vaikka telkkari ollut auki jatkuvasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2010 - 21:46

Onko se jokin Kalevalaisen runon lausuntakilpailu, vai mikä ?
Miksi ne heittää heinäseipäitä ?
Kyllä niitä vielä tarvitaan kun "löpö" kallistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2010 - 14:25

Seuraamatta jäivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 21:52

Ei tulisi mieleenikään istua näillä helteillä telkkarin äärellä katsomassa kun kaverit samassa helteessä ahkeroivat.